بررسی نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال؛

کوچ ستاره‌های آبی/ مرد آلمانی جای خالی را پُر می‌کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۶۲۴
کوچ ستاره‌های آبی/ مرد آلمانی جای خالی را پُر می‌کند
ستاره‌های استقلال در تلاش هستند تا از جمع آبی‌ها جدا شده و لژیونر شوند اما مسئولان استقلال معتقدند بدون ستاره هم می‌توانند با تفکرات سرمربی آلمانی خود قهرمان لیگ هجدهم شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال فصل گذشته را با فراز و نشیب‌های بسیاری پشت سر گذاشت. آبی‌ها نیم فصل نخست را با علیرضا منصوریان استارت زدند اما روزهای خوشی را پشت سر نگذاشتند. استقلال در انتهای جدول قرار گرفت و مسئولان باشگاه تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتند. استقلال با هدایت وینفرد شفر توانست از انتهای جدول جدا شود و تا مرز نایب قهرمانی لیگ برتر هم پیش برود. آبی‌ها فقط با یک اختلاف نسبت به ذوب‌آهن در رده سوم جدول قرار گرفتند.

استقلال فصل گذشته توانست در رقابت‌های جام حذفی قهرمان شود و در رقابت‌های آسیایی هم به مرحله یک چهارم نهایی برسد. آبی‌ها برای فصل آینده برای حضور موفق تر آماده می‌شوند. بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند که این تیم نتوانست از فرصت‌های نقل و انتقالات به خوبی استفاده کند. ستاره‌های این تیم هم در تلاش هستند تا از جمع آبی‌ها جدا شده و لژیونر شوند اما مسئولان استقلال معتقدند بدون ستاره هم می‌توانند با تفکرات سرمربی آلمانی خود قهرمان لیگ هجدهم شوند.

ورودی‌های قطعی استقلال:

الهیار صیادمنش:

صیادمنش به عنوان پدیده تیم نوجوانان در جام جهانی 5 بازی انجام داد و موفق شد 3 گل برای این تیم بزند و حالا استقلال امیدوار است با حضور وی شرایط فوق العاده ای را در خط حمله برای فصل جدید تجربه کند. وی بعد از حضور در جام جهانی نوجوانان با تیم ملی ایران در سال 96 پیشنهاد جدی از گالاتاسرای ترکیه داشت که به سرانجام نرسید، او در نهایت بعد از تمرینات شخصی طولانی مدت برای بازی در فصل 97 – 98 به استقلال تهران پیوست. آبی‌ها فصل گذشته با جذب مهدی قائدی نشان دادند که بازیکنان جوان در این تیم آینده بهتری خواهند داشت. قرارداد صیادمنش برای مدت 5 سال با استقلال تنظیم شده است.

این بازیکن 17 ساله از سن پایین فوتبال را در یک خانواده ورزشی شروع کرده و با درخشش در تیم ملی نوجوانان به استقلال تهران دعوت شد. وی در یک خانواده که همگی عاشق کشتی هستند به دنیا آمده است، پدرش سعید صیادمنش از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آزاد و حال حاضر پیشکسوتان است.

 

115

 

روح الله باقری:

بازیکن تاثیرگذار فصل قبل خونه به خونه با عقد قراردادی به تیم فوتبال استقلال پیوست. مدیران استقلال در نظر دارند در صورت جدایی تیام از استقلال، باقری را جایگزین تیام کنند. باقری یکی از ارکان موفقیت  فصل گذشته خونه به خونه بود و بسیاری معتقدند که مصدومیت او باعث شد تا این تیم در هفته های پایانی از  صعود به لیگ برتر باز  بماند.

 

photo_2018-06-03_00-34-23

 

 فرشاد محمدی‌مهر: 

این بازیکن فصل گذشته توانست عملکرد بسیار خوبی در پارس جنوبی به نمایش بگذارد. وی بعد از مذاکرات طولانی با مسئولان باشگاه استقلال قراردادش را با این باشگاه به مدت سه سال نهایی کرد. محمدی‌مهر که 24 سال سن دارد. محمدی مهر هم در دفاع و هم در حمله بازیکن کارآمدی است. وی در کنار وریا غفوری برای لیگ هجدهم سمت راست استقلال را بسیار قدرتمند می کنند.

 

112431058_142836609dffde

 

محمد دانشگر:

عملکرد خوب این بازیکن در سایپا باعث شد تا مورد توجه شفر، سرمربی استقلال قرار گیرد. دانشگر 24 ساله در فجر سپاسی رسما به فوتبال ایران معرفی شد اما بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود دو سال راهی نفت تهران شد، وی فصل قبل را در سایپا بازی کرد و یکی از بازیکنان خوب این تیم بود.

 

photo_2018-06-03_01-16-55_2

 

مرتضی آقاخان:

بازیکن فصل گذشته پیکان با تصمیم وینفرد شفر در صدر لیست این سرمربی آلمانی برای تقویت استقلال در لیگ هجدهم قرار گرفت و به جمع آبی‌های پایتخت اضافه شد. مهاجم پیکان در فصل گذشته 6 مرتبه موفق به گلزنی شد.

 

photo_2018-06-01_00-35-02

 

میثم تیموری:

این بازیکن که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در پارس جنوبی جم از خود به نمایش گذاشت، مورد توجه سرمربی آلمانی استقلال قرار گرفت. آبی‌پوشان با خرید این بازیکن می‌خواهند جای خالی نورافکن، هافبک جوان فصل گذشته استقلال که جدیدا به تیم شارلوای بلژیک پیوست را پر کنند.

 

13970322221123113144110410

 

ورودی‌های احتمالی: 

علی کریمی

مرتضی تبریزی

خروجی‌های قطعی استقلال:

بهنام برزای

امید ابراهیمی

امیدنورافکن

خروجی‌های احتمالی استقلال:

علی قربانی

میلاد زکی‌پور

بویان نایدنوف

پژمان منتظری

جابر انصاری

روزبه چشمی

لئوناردو پادوانی

مامه بابا تیام

مجید حسینی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز