استقلال آرامش می‌خواهد؛

عده‌ای منفعت‌طلب پشت پرده تشنج آفرینی‌ها در استقلال هستند/ مسئولان وزارت ورزش‌ و جوانان اسیر هوچی‌گری نمی‌شوند

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۲۸۹۸۴
عده‌ای منفعت‌طلب پشت پرده تشنج آفرینی‌ها در استقلال هستند/  مسئولان وزارت ورزش‌ و جوانان اسیر هوچی‌گری نمی‌شوند
هواداران استقلال مثل هواداران همه باشگاه های کشور نگران تیم‌شان هستند و این نگرانی قابل درک است اما عده‌ای وجود دارند که با سوءاستفاده از احساسات این هواداران سوار بر موج می‌شوند و با ایجاد آشوب و التهاب تلاش می‌کنند ماهی خود را از آب گل‌آلود صید کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازیکنان استقلال این روزها در اردوی ترکیه خود را مهیا می‌کنند تا ضمن حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر، از آبرو و اعتبار فوتبال ایران در آوردگاه آسیایی دفاع کنند.

چسباندن ستاره سوم روی پیراهن استقلال چندان دور از دسترس نیست و استقلال شفر نشان داده با همه توان برای این مهم تلاش می‌کند در این میان و در حالیکه فرصت چندانی برای رقابت‌های آسیایی نمانده، عده‌ای تلاش می‌کنند در شرایط بیم و امید هواداران آبی، آنها را تحریک به ایجاد برخی رفتارهایی کنند که نه تنها نفعی برای استقلال ندارد بلکه آرامش این تیم را هم بهم می‌ریزد.

عده‌ای که منافع‌شان در باشگاه استقلال مسدود شده، این روزها با مصاحبه‌های نسنجیده و تند و رفتارهای خارج از اخلاق و اصول حرفه‌ای چنان اوضاع استقلال را سیاه جلوه می‌دهند کانه این باشگاه در حال از بین رفتن است و اگر این افراد نباشند باشگاهی هم وجود ندارد، فلان بازیکنی که کارنامه‌اش مملو از رفتارهای خلاف اخلاق است سیاه‌نمایی می کند و آن مدیر که سابقه‌اش بدهی‌های کلان است هر روز از یک روزنامه به روزنامه دیگر و هر روز از یک سایت به سایت دیگر می‌رود و همه اقدامات را غلط جلوه می‌دهد.

استقلالی که در فصل قبلی موفق شد جام حذفی را بالای سر ببرد و در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد امروز چنان جلوه داده می‌شود که انگار قرار است سبد گل شود، این در حالی است که از بین ستاره‌های فصل قبل فقط امید ابراهیمی جدا شده و چند بازیکن خوب و تاثیرگذار هم به این تیم پیوسته‌اند. در چنین شرایطی و در حالیکه به سنت آغاز لیگ برتر، هواداران نگران تیم‌های‌شان هستند، عده‌ای سوار بر موج می‌شوند و با تحریک هواداران باشگاه زمینه را برای ایجاد آشوب و التهاب مهیا می‌کنند.

نکته جالب اینکه همین اتفاقات در ابتدای فصل قبل و فصول قبلی هم رخ می‌داد و جالب‌تر اینکه بخش اعظمی از افرادی که تجمعات غیرقانونی برگزار و به مسئولان توهین می‌کنند در همه این تجمعات به گواهی عکس‌ها ثابت هستند. در واقع مشخص است افرادی که ایجاد تشنج می‌کنند از یک منبع تغذیه می‌شوند و از یک جا خط می‌گیرند.

استقلال نیاز به آرامش دارد، این را همه هواداران و دلسوزان باشگاه استقلال می‌دانند، کسانی مخالف این آرامش هستند که منافع‌شان به خطر افتاده و با ایجاد تشنج و گل‌آلود کردن آب می‌توانند به مطامع خود برسند. هواداران استقلال قطعا هوشیار هستند و اجازه این تنش آفرینی‌ها را نخواهند داد و مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم نشان داده‌اند اسیر هوچی‌گری و هیاهوی عده‌ای منفعت طلب نمی‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز