بررسی نقل‌وانتقالات باشگاه سایپا؛

رونمایی از سایپا مدل ۹۷

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۲۹۰۶۳
رونمایی از سایپا مدل ۹۷
نارنجی پوشان در فصل نقل و انتقالات ستاره‌ های خود را از دست دادند اما علی دایی برای رفع نقاط ضعف بازیکنانی خریداری کرد که می‌ توانند سایپا را در این فصل کمک‌ کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سایپا فصل قبل را با هدایت علی دایی طوفانی آغاز کرد و از مدعیان قهرمانی تا هفته‌های ابتدایی بود اما رفته رفته این تیم نتوانست نتایجی که ابتدای فصل به دست آورد را تکرار کند و با 54 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.نارنجی پوشان در فصل نقل و انتقالات ستاره‌های خود را از دست دادند اما سرمربی این تیم برای رفع نقاط ضعف بازیکنانی خریداری کرد که می‌توانند سایپا را در این فصل کمک‌ کنند.

رحیم زهیوی:

بازیکنی که فصل گذشته توانست در فولاد کارنامه خوبی از خود به نمایش بگذارد اکنون به تیم دایی پیوسته تا در سایپا عملکرد خوبی از خود به یادگار بگذارد. زهیوی توانست در بازی تدارکاتی مقابل منتخب اردبیل برای سایپا گلزنی کند و از همان ابتدا کاری کند که دایی وی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

 

1396032914314611311191044

 عبدالله ناصری:

مدافع راست تیم فولاد خوزستان که سه فصل قبل از فولاد نوین پس از قهرمانی در لیگ یک به تیم قرمزپوش اهوازی پیوسته بود اکنون به عنوان شاگرد دایی در سایپا توپ خواهد زد. 

 

ناصری

 

علی دشتی:

این بازیکن توانست در پارس جنوبی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و مورد توجه علی دایی قرار بگیرد. علی دشتی وینگر سرعتی و بوشهری تیم پارس جنوبی که فصل قبل یکی از بهترین های تیمش بود. این بازیکن می‌تواند کمک بسیاری به سایپا کند.

 

ugd najd

حاج محمدی:

این بازیکن فصل گذشته  با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز آغاز کرد و در ادامه به تیم خونه به خونه اضافه شد. حاج محمدی دو فصل گذشته زمانی که از استقلال جدا شد به تیم ماشین سازی پیوست اما این تیم در پایان رقابت‌های لیگ برتر سقوط کرد. حاج محمدی که عملکرد خوبی در خونه به خونه از خود به نمایش گذاشت اکنون با پیوستن به سایپا به دنبال از بین بردن خاطرات بد فوتبالی خود است تا با تیم دایی به روزهای اوج خود بازگردد.

 

01313497

 

معین عباسیان:

معین عباسیان مدافع فصل گذشته پدیده مشهد که در لیگ هفدهم عملکرد خوبی داشت مورد توجه دایی قرار گرفت. وی توانست در دیدار تدارکاتی برای تیم فوتبال سایپا گلزنی کند. 

 

abbasian

 

خروجی‌های قطعی سایپا: 

الهیار صیادمنش

محمد دانشگر

مهدی ترابی

ایوب کلانتری

حامد شیری

علی قلی زاده

خروجی‌های احتمالی سایپا: 

احمد مهدی زاده

محمدرضا اخباری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز