در گفتگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

رحمانی: به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال در جاکارتا هستیم/ سخت‌ترین حریف ما در بازی‌های آسیایی چین است

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۴۳۲
رحمانی: به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال در جاکارتا هستیم/ سخت‌ترین حریف ما در بازی‌های آسیایی چین است
بانوی قایقران ایران گفت: سخت ترین حریف ما کشور چین است که مدال المپیک را هم دارد بنابراین کار آسانی نخواهیم داشت ولی سعی می کنیم بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال را به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نازنین رحمانی، ملی پوش روئینگ بانوان درباره اردوهای برگزار شده تیم ملی پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا به خبرنگار برنا گفت: اردوی بانوان از آذر سال گذشته آغاز شده و تا زمان اعزام به مسابقات به صورت مستمر ادامه دارد، در حال حاضر دور بیستم اردوها در میانه در حال برگزاری است، بعد از پایان این اردو یک اردوی برون مرزی به میزبانی چین برنامه ریزی شده که پیش از اعزام به رقابت ها قرار است آخرین مرحله اردوها را دراین کشور برگزار کنیم.

وی افزود: شرایط اردوها خوب است، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا به امروز دو اردو برون مرزی را پشت سر گذاشتیم و مابقی اردوها در کشورمان خودمان پیگری شده است. تقریبا می توان گفت به مرز آمادگی رسیده ایم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را در مسابقات کسب کنیم.

رحمانی درخصوص شانس کسب مدال توسط ملی پوشان روئینگ سوار در جاکارتا عنوان کرد: نتیجه قابل پیش بینی نیست، رقابت های سختی را پیش رو داریم، این مسابقات به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و به نوعی می توان گفت المپیک آسیایی است که اکثر کشورهای حاضر در این رویداد با بهترین ورزشکاران خود و با آمادگی بالا در رقابت ها حاضر می شوند، سخت ترین حریف ما کشور چین است که مدال المپیک را هم دارد بنابراین کار آسانی نخواهیم داشت ولی سعی می کنیم بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز