علی مرادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آینده وزنه‌برداری ایران روشن است/ از حمایت‌های وزیر ورزش‌وجوانان تشکر می‌کنم

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۲۹۷۰۰
آینده وزنه‌برداری ایران روشن است/ از حمایت‌های وزیر ورزش‌وجوانان تشکر می‌کنم
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: سه قهرمانی متوالی وزنه برداری در جهان نشانگر دوران پاک این رشته ورزشی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درباره قهرمانی جوانان در مسابقات جهانی ازبکستان، گفت: برنامه‌های زیربنایی در بخش نوجوانان و جوانان شکل گرفته است که امروز توانستیم قهرمانی را در بخش جوانان استمرار دهیم و امیدواریم در سال‌های آینده هم این بخش بتواند در رقابت‌های جهانی به عنوان قهرمانی برسند.

وی ادامه داد: باتوجه به تغییر اوزانی که فدراسیون جهانی در نظر گرفته است و با انتخاب سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، بازیکنان تیم ملی جوانان به تیم بزرگسالان ملحق خواهند شد. سه قهرمانی متوالی وزنه برداری در جهان نشانگر دوران پاک این رشته ورزشی است و از عناوین قهرمانی خود به خوبی دفاع کرده است.

مرادی با تاکید بر اینکه فدراسیون نظارت دقیق در مبارزه با دوپینگ در رشته وزنه برداری دارد، بیان کرد: آزمایش‌های متعددی از ورزشکاران گرفته شد و وزنه برداران ایرانی بدون دوپینگ در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کردند. تعدادی از کشورها با مشکلات دوپینگ دست و پنجه نرم می‌کنند اما خوشبختانه وزنه برداران ایران در شرایط بسیار خوبی هستند.

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره برگزاری مسابقات مختلف رده پایه در سراسر استان‌های کشور، بیان کرد: طرح منطقه‌ای استعدادیابی فدراسیون در حال برگزاری است. مسابقات نوجوانان سنین 13 تا 15 سال  در البرز برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات استعدادیابی سنین  16 تا 17 سال در تهران برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه بانوان توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم، افزود: در تلاش هستیم علاوه بر استعدادیابی در استان‌های سراسر کشور برای آقایان برای بانوان هم استعدادیابی شکل گیرد و بتوانیم در آینده در حوزه بانوان هم شاهد دریافت مدال‌های خوشرنگ باشیم.

مرادی گفت: از پیام تبریک رییس جمهور محترم و وزیر ورزش و جوانان بابت قهرمانی وزنه برداران جوان در مسابقات قهرمانی جهان تشکر می‌کنم که توجه‌ ویژه ای به جوانان این رشته ورزشی دارند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز