با اردن بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد؛

خسرویار: باید تمرکز بازیکنان بالا برود

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۹:۳۲
کد خبر: ۷۲۹۷۰۷
خسرویار: باید تمرکز بازیکنان بالا برود
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان معتقد است بازیکنان روز به روز در اردوهای تدارکاتی روند رو به رشد دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه ای که این تیم برابر تیم فوتبال بزرگسالان برگزار کرد گفت: بازیکنانم در این دیدار خوب ظاهر شدند. بازی پایاپایی را شاهد بودیم. در این دیدار ملیکا قاسمی، برای اولین بار در دروازه ایستاد و با اعتماد به نفس نقش خود را ایفا کرد.

وی در ادامه بیان کرد: گل هایی که توسط تیم ملی فوتبال بزرگسالان به ثمر رسید تاکتیکی نبود و روی اشتباه فردی، به ثمر رسید. خوشبختانه خط دفاعی تازه هماهنگ شده و هافبک و فورواردها نیز عملکرد خوبی داشتتند. در واقع جا گیری در بازی را یاد گرفته اند و طبق خواسته های کادر فنی پیش رفتند. از لحاظ بدنسازی بازیکنانم در شرایط مناسبی قرار دارند و پا به پای بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان در زمین مسابقه ، به رقابت پرداختند.

سرمربی تیم جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: حدود دو ماه و نیم فرصت باقی مانده تا در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا حضور یابیم. در این فرصت در نظر داریم تا با تیم اردن یه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم ضمن اینکه دو بازی  دوستانه با تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: بازیکنان بزرگسال تجربه بالایی داشته و ملی پوشان جوان از تجربه این بازیکنان میتوانند استفاده کنند. معتقدم در بحث خط دفاع باید بیشتر کار کنیم. تورنمنت روسیه و ایتالیا بازیکنان در رده های مختلف حضور داشتند که برخی به تیم زیر 16 سال ملحق شده و برخی دیگر به بزرگسالان رفتند. تعدادی هم در این اردو حضور دارند. تجربه فردی بازیکنان تا حدودی خوب است اما ما نیاز به هماهنگی بیشتر تیمی داریم که امیدوارم در فرصت باقیمانده به اهداف خود برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز