نایب رییس بانوان باشگاه پیکان:

نگاه‌مان به والیبال بانوان ملی است

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۲:۴۱
کد خبر: ۷۲۹۷۳۳
نایب رییس بانوان باشگاه پیکان گفت: هدف‌مان از حضور و تیمداری در والیبال بانوان کمک به این رشته در سطح ملی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهره سادات ناظری اظهار داشت: مسئولان و اعضای هیئت رئیسه باشگاه در برابر بانوان فعال کشورمان خود را مسئول می داند وتیم داری را یک مسئولیت اجتماعی در بخش بانوان رقم زده است.  برای حضور در رقابت های باشگاهی برنامه داشتیم و در ادامه هم در راستای رسیدن به توسعه پایدار کارمان را با قدرت ادامه خواهیم داد تا در این مسیر رو به جلو خود را توانمند کنیم اما نباید از واقعیت های موجود هم غافل شویم.

نایب رییس بانوان باشگاه پیکان در ادامه افزود: ما در رقابت های جام باشگاه های آسیا دنبال نتیجه هستیم اما واقعیت های موجود را فراموش نکرده ایم٬ این که تیم‌هایی چون تایلند و قزاقستان در ترکیب اصلی خود از چند بازیکن مطرح خارجی استفاده کرده اند در حالی که بسیاری از بازیکنان پیکان برای نخستین بار حضور در چنین رویدادی را تجربه می‌کنند٬ در بازی برابر تایلند انتظار مقاومت بیشتری را از والیبالیست های پیکان داشتیم که متاسفانه این طور نشد.

ناظری تصریح کرد: با یک مقایسه اجمالی می توانیم به تفاوت فاحش والیبال ایران و دیگر کشورها پی ببریم به طوری که بازیکنان تیم پیکان در لیگ برتری قهرمان شدند که تنها در 2 طرف زمین بازیکنانی در یک سطح توپ می زدند آن ها بازی تدارکاتی با تیم های خارجی و میادین بین المللی زیادی ندیده اند و تنها تجربه خارجی این بازیکنان به جام باشگاه ها و قهرمانی آسیا ختم شده است در صورتی وضعیت دیگر کشورها به گونه ای متفاوت است به طور مثال تایلندی ها بلافاصله پس از پایان رقابت های جام ملت های والیبال به قزاقستان آمده بودند. علاوه بر آن تجربه و قدمت والیبال بانوان در آسیا بالاست و در مقایسه با آن ها ایران نوپا محسوب می شود و برای رسیدن به رشد نیاز به برنامه و زمان دارد.

وی گفت: هم اکنون در جریان رقابت ها کادر به دنبال محک زدن نقاط ضعف و قوت فنی بازیکنان و بازی‌هاست٬ مدیریت هم به دنبال ارزیابی٬ شناسایی و بوبود وضعیت موجود است.

نایب رئیس بانوان باشگاه پیکان در ادامه یادآورشد: بازی با چین تایپه در مرحله مقدماتی این رقابت ها برای ما از حساسیت بالایی برخوردار بود آن ها با ترکیب قدرتمند در این بازی ها حاضر شده اند والیبالیست های پیکان تا دقیقه پایانی ست پنجم برابر این تیم جنگیدند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند و من فکر می کنم شانس عامل برد حریف شد.

ناظری یادآور شد: ما از ابتدا در  گروه خوبی قرار نگرفتیم به طوری که بازی نخست‌مان را برابر میزبان در شرایط غیراستاندارد مقابل چشمان هزاران تماشاگر قزاق برگزار کردیم و در دومین روز این بازی ها به مصاف تیمی رفتیم که تغییر زیادی داشت و روز نخست هم به قرعه استراحت خورده بود.

وی در خاتمه اظهار داشت: نگاه مجموعه باشگاه پیکان به تیم داری علاوه بر مسئولیت اجتماعی٬ نگاهی ملی است و این رقابت ها می تواند برای بازیکنان این تیم که در آینده در تیم ملی قرار خواهند گرفت تجربه بزرگ و خوبی باشد.

نظر شما
پرونده ویژه