بررسی نقل‌وانتقالات باشگاه پارس جنوبی جم؛

شبیخون باشگاه‌ها به پدیده لیگ برتر

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۵:۳۵
کد خبر: ۷۲۹۸۶۴
شبیخون باشگاه‌ها به پدیده لیگ برتر
تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در لیگ فصل گذشته به عنوان پدیده معرفی شد، برای شرکت در لیگ هجدم مهیا می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم توانست با 47 امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار گیرد. پارسی‌ها که نخستین حضور لیگ برتری را تجربه می‌کردند در نیم فصل نخست از مدعیان قهرمانی بودند اما رفته رفته این تیم نتوانست به امتیازات لازم برسد و به جایگاه پنجمی دست پیدا کند.

از هفته آینده رقابت های لیگ برتر هجدهم آغاز می شود و عملکرد پارس جنوبی در فصل و نقل و انتقالات را در زیر می بینید.

ورودی‌های قطعی پارس جنوبی جم:

امیر میربزرگی:

این بازیکن بعد از توافق با پارس جم قراردادی یکساله با این باشگاه امضا کرد و رسما شاگرد مهدی تارتار شد. وی سابقه بازی در پیکان، اکسین البرز و بادران را در کارنامه خود دارد.

پوریا زارع:

زارع به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد. وی سابقه بازی در تیم برق جدید شیراز را در کارنامه دارد.

 رحمان احمدی:

دروازه بان فصل قبل پیکان با عقد قراردادی یکساله به پارس جم پیوست. احمدی در لیگ هفدهم با 9 بازی و ثبت 4 کلین شیت فصل خوبی را تجربه نکرد، وی جایگزین محسن فروزانی شده که در لیگ هفدهم درون دروازه تراکتورسازی خواهد ایستاد.

فرشید پاداش:

این بازیکن سابقه بازی در باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران را دارد. او در فصل ۹۶_۹۷ به عنوان آقای گلی لیگ دسته یک باشگاهای ایران دست یافت.

 محمد ستاری:

مدافع فصل قبل ذوب آهن با عقد قرارداد یکساله به تیم پارس جنوبی جم پیوست و شاگرد تارتار در لیگ هجدهم شد.ستاری که در دوران حضورش در راه آهن تحت نظر مهدی تارتار فعالیت می‌کرد اکنون بار دیگر شاگرد او شده است.

خروجی‌های قطعی پارس جنوبی جم:

فرشاد محمدی مهر

میثم تیموری

وحید حمدی نژاد

محسن فروزان

محمد طیبی

علی دشتی

ابراهیم صالحی

امید سینگ

میثم آقایی

مهدی زبیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز