برپایی ستاد جام ملت‌ها در فدراسیون فوتبال اتفاق مبارکی است؛

ناظمی: مردم در حوزه فوتبال عادت کرده‌اند خبرهای خوب بشنوند

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۸:۲۵
کد خبر: ۷۲۹۸۷۷
ناظمی: مردم در حوزه فوتبال عادت کرده‌اند خبرهای خوب بشنوند
ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مطمئنا با توجه به عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی ، خبرنگاران زیادی در مسابقات جام ملتهای آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار ناظمی درباره برگزاری جلسات ستاد جام ملتهای 2019 آسیا عنوان کرد: برپایی ستاد جام ملت های آسیا در فدراسیون فوتبال و با حضور دبیرکل فدراسیون اتفاق مبارک و مهمی محسوب می شود. این ستاد جهت هماهنگی و همراهی بخش های مختلف نظیر: حوزه رسانه و ارتباطات، فرهنگی، امور بین الملل، وزارت امور خارجه و بخش های مربوط به وزارت ورزش و جوانان به طور حتم می تواند در جهت برنامه ریزی مناسب نتایج خوبی را به همراه داشته باشد و به همین دلیل از فدراسیون فوتبال بابت آغاز به کار این ستاد تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: آن چیزی که به نظر می رسد و باید در اینجا مطرح کنم بحث مربوط به حوزه رسانه و ارتباطات است. مطمئنا با توجه به عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی ، خبرنگاران زیادی در مسابقات جام ملتهای آسیا حضور پیدا خواهند کرد و فرصت استفاده از این توان بزرگ رسانه در بخش های مختلف مانند عکس، صدا و فیلم با توجه به نزدیکی کشور امارات به میهن مان پیش بینی می شود خبرنگاران زیادی برای پوشش خبری به محل برگزاری این رقابتها بروند.

ناظمی در ادامه اظهار داشت: نکته مهمی که حائز اهمیت است این است که چگونه از فرصت جام ملتهای آسیا می خواهیم استفاده کنیم. بعداز خاطره خوشی که مردم از حضور تیم ملی در جام جهانی داشتند و نتایج بسیار ارزنده ای که بدست آمد، این بار همه امیدواریم تا شاهد تداوم روزهای خوش فوتبال باشیم.

وی در پایان افزود: واقعیت این است که مردم در حوزه فوتبال عادت کرده اند خبرهای خوب بشنوند، که این مسئولیت حوزه رسانه را بیشتر می کند. چه همکارانی که اعزام می شوند و چه همکارانی که در تهران هستند. با کمک روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تلاش مان این است که فضای خوبی را برای هماهنگی و همراهی رسانه ها ایجاد کنیم. باید از این فرصت کمال استفاده را ببریم تا مردم از این روحیه خوب اجتماعی ایجاد شده باز هم مثل همیشه بهره مند شوند. با ادامه این جلسات مطمئنا نتیجه این همفکری ها کار منسجم تر و نتیجه بخش تر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز