عصر امروز؛

سلطانی‌فر و صالحی‌امیری از اردوی تیم ملی واترپلو بازدید کردند

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۷۲۹۹۲۱
سلطانی‌فر و صالحی‌امیری از اردوی تیم ملی واترپلو بازدید کردند
وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک امروز با حضور در استخر 9 دی از اردوی تیم ملی واترپلو بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی واترپلوی ایران زیر نظر الکساندر چیریچ خود را برای حضوری مقتدرانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند. دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ادامه بازدید از اردوهای تیم‌های ملی اعزامی به اندونزی امروز در استخر بین‌المللی 9 دی حضور پیدا کرده و از تمرین واترپلوئیست‌های ایران بازدید کرد.

در این تمرین که سجادی، شهنازی، صالحی امیری و اسبقیان نیز سلطانی‌فر را همراهی می‌کردند، وزیر ورزش در جریان آخرین وضعیت شرایط شاگردان الکساندر چیریچ  قرار گرفت و به صحبت های رئیس فدراسیون، سرمربی و واترپلوئیست ها گوش داد و برای دقایقی برای ملی‌پوشان ایران صحبت نمود. سلطانی‌فر برای تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی جاکارتا آرزوی موفقیت کرد.

واترپلوی ایران در دو دوره گذشته بازی‌های آسیایی حضور اجازه حضور پیدا نکرد و همین موضوع موجب شده تا ملی‌پوشان ایران برای سال جاری انگیزه زیادی داشته باشند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات واترپلوبازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، از روز شنبه سوم شهریور ۱۳۹۷ رقابت‌های گروهی تیم‌های حاضر در این مسابقات آغاز خواهد شد.

طبق برنامه این بازی‌ها، تیم ها ابتدا به صورت گروهی به مصاف یکدیگر می‌روند و در دور دوم تیم اول گروه A با تیم چهارم گروه B و تیم دوم گروه A با تیم سوم گروه B دیدار می کنند. چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه‌ پیدا می‌کنند و سایر تیم ها نیز برای رده بندی پنجم تا هشتم دیدار خواهند کرد. دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات نیز روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ (اول سپتامبر ۲۰۱۸) برگزار می‌شود.

گروه بندی مسابقات:
گروه A: ایران، قزاقستان، سنگاپور و کره جنوبی
گروه B: عربستان، ژاپن، هنگ کنگ، چین و اندونزی

برنامه رقابت‌های ایران:
* ایران - سنگاپور، ساعت ۱۰:۲۰، شنبه ۳ شهریور ماه
* ایران - کره جنوبی، ساعت ۱۷:۱۰،یکشنبه ۴ شهریور ماه
* ایران - قزاقستان، ساعت ۱۷:۱۰، سه شنبه ۶ شهریور ماه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز