در دیداری دوستانه؛

استقلال با دبل اسماعیلی مساوی کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۹۲۷
استقلال با دبل اسماعیلی مساوی کرد
مصاف تیم فوتبال استقلال با راباط مراکش برنده نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال تهران با ترکیب سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، رضا آذری، اللهیار صیادمنش، فرشید باقری و روح الله باقری به مصاف راباط مراکش رفت و این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در دقیقه 15 این دیدار یک ضربه پنالتی به سود تیم مراکشی اعلام شد که این موقعیت با واکنش مهدی رحمتی به گل تبدیل نشد ولی داور مسابقه در میان تعجب حاضران و بدون دلیل خاصی دستور به تکرار ضربه را داد که این توپ در نهایت به گل تبدیل شد تا حساب کار در دقیقه 15 یک بر صفر به سود راباط شود در آخرین دقیقه نیمه اول مصاف استقلال و راباط، تیم مراکشی به گل دوم هم دست یافت تا نیمه اول با برتری دو بر صفر این تیم تمام شود.

نیمه دوم دیدار استقلال و راباط از دقایقی پیش آغاز شد و استقلالی‌ها خیلی زود از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 53 موفق شدند توسط فرشید اسماعیلی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. فرصت مناسب برای استقلال در دقیقه 68 که توپ به دستان مدافع راباط برخورد کرد و ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد. فرشید اسماعیلی این ضربه را هم به گل تبدیل کرد تا بازی 2 بر 2 مساوی شود. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال بازی را از نزدیک تماشا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز