فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فغانی و تیمش در جام جهانی نمره قبولی گرفتند/ عدم حضور کوبل داوری کشورمان در فینال چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۲۱:۱۵
کد خبر: ۷۲۹۹۵۳
فغانی و تیمش در جام جهانی نمره قبولی گرفتند/ عدم حضور کوبل داوری کشورمان در فینال چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تیم داوری ایران یکی از تیم‌های داوری بدون نقص در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم داوری بین المللی ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری بعد از عملکرد درخشان در بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه بامداد روز سه شنبه با استقبال مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به کشور بازگشتند.

فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در مراسم استقبال از تیم داوری ایران حضور داشت در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد این تیم در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: علیرضا فغانی و تیم داوری ایران با رزومه خیلی خوب وارد جام جهانی شدند. این عزیزان قبل از این رقابت‌ها در فینال جام ملت‌های آسیا، فینال المپیک ریو و فینال جام باشگاه‌های جهان حضور داشتند و کارنامه قابل قبولی را از خود به فیفا ارائه کردند.

وی در ادامه افزود: تیم داوری ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی قضاوت درخشانی داشتند و در سه روز دو بازی را قضاوت کردند که رییس کمیته داوران جهان اعلام کرد که این مسئله برای تیم داوری ایران سورپرایز بود. در بازی آخر هم قضاوت بسیار خوبی داشتند که حتی حق آنها قضاوت در بازی فینال بود. عدم حضور آنها در فینال چیزی از ارزش‌های فغانی و تیم داوری‌اش کم نمی‌کند ولی این توانایی وجود داشت که در بازی فینال حضور پیدا کنند.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا فیفا از تیم ایرانی برای قضاوت فینال استفاده نکرد، خاطرنشان ساخت: فیفا برای انتخاب داوران خیلی از مسائل را بررسی می‌کند و فاکتورهای خودشان را در این خصوص دارند ولی چیزی که مشخص است تیم داوری ایران یکی از تیم‌های داوری بدون نقص در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بود. اینکه در چهار بازی هیچگاه از سیستم ویدیوچک استفاده نشد نشان می‌دهد علیرضا فغانی به کار خود مسلط است و تیم داوری ایران در روسیه نمره قبولی گرفت و برای این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز