محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زنده نگه داشتن نام ایران تا مراحل پایانی جام جهانی کار بزرگی بود/ تیم داوری ایران لیاقت قضاوت در فینال را داشت

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۹۵۵
زنده نگه داشتن نام ایران تا مراحل پایانی جام جهانی کار بزرگی بود/ تیم داوری ایران لیاقت قضاوت در فینال را داشت
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: این درخششی که یک کوبل کامل ایرانی در روسیه از خود نشان داد یک کار بسیار بزرگ و متفاوت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم داوری بین المللی ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری بعد از عملکرد درخشان در بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه بامداد روز سه شنبه با استقبال مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به کشور بازگشتند.

محمدرضا ساکت، دبیر فدراسیون فوتبال با حضور در این مراسم و در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: یک افتخار دوگانه‌ای را ما در جام جهانی داشتیم که این افتخار داوری ایران را تا مراحل نهایی پیش برد. باید خسته نباشید بگوییم به آقایان فغانی، منصوری و سخندان که درخشان عمل کردند. این عزیزان از نسلی هستند که خودساخته و با تلاش فراوان سال‌ها برای موفقیت تجربه اندوختند. بدون شک به اعتقاد من و خیلی از کارشناسان تیم داوری ما لیاقت و توانایی این را داشت که بازی فینال را قضاوت کنند.

وی در ادامه افزود: اینکه نام جمهوری اسلامی ایران را تا روزهای پایانی جام جهانی همراه داشتند و این کار را تیم داوری ما رقم زد باید به آنها خدا قوت بگوییم و باید مورد تقدیر ویژه قرار بگیرند. کار بسیار ارزشمندی انجام دادند که همه اینها نشان دهنده این است در این مدت سعی و تلاش زیادی برای کسب موفقیت انجام شده است. بدون شک این اتفاق و این رویداد تاثیر خوبی در داوری کشور ما خواهد داشت چون این عزیزان الگوی توانمندی برای داوران ایران هستند. این درخششی که یک کوبل کامل ایرانی در روسیه از خود نشان داد یک کار بسیار بزرگ و متفاوت است.

دبیر فدراسیون فوتبال خاطرنشان ساخت: در کنار موفقیتی که تیم ملی فوتبال ما در روسیه به دست آورد و بازی های بسیار زیبایی را انجام داد حالا افتخارآفرینی داوران ما نیز می‌تواند بیشتر باعث خوشحالی مردم شود.

 

نظر شما