مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا-دهلی نو؛

ملی‌پوشان ایران در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۶:۵۲
کد خبر: ۷۳۰۳۵۲
ملی‌پوشان ایران در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا عصر امروز در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا از امروز (سه شنبه) در دهلی نو آغاز شده است، نتایج قرعه کشی پنج وزن دوم این مسابقات که فردا (چهارشنبه) برگزار می شود، به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم «علیرضا نجاتی» در دور نخست به مصاف مازیتوف از تاجیکستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکمنستان و قرقیزستان مسابقه می دهد. در این وزن 12 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 67 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، «سجاد ایمان طلب» در دور اول به مصاف کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در مسابقه بعدی با برنده مسابقه کشتی گیران تایلند و قرقیزستان مسابقه می دهد.

در وزن وزن 72 کیلوگرم «امین کاویانی نژاد» در دور نخست به مصاف حسین اف از ازبکستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه نمایندگان قزاقستان و هند مصاف می دهد. در این وزن 10 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 82 کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، «حسین فروزنده» در دور اول به مصاف ساساکی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران چین و قزاقستان مسابقه می دهد.

در وزن 97 کیلوگرم «وحید دادخواه» در دور نخست به مصاف گوربوژنیک از قزاقستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه کشتی گیران ترکمنستان و کره جنوبی روبه رو می شود. در این وزن 10 نفر وزن کشی کردند.

تیم ایران در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانان آسیا پنج فینالیست دارد.

نظر شما