علی اشکانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی‌گیران همیشه مرد روزهای سخت بوده‌اند/ کُشتی ایران بازهم روی روال پیروزی و موفقیت قرار خواهد گرفت/ می‌خواهیم در همه اوزان فینالیست شویم

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۲۵:۵۰
کد خبر: ۷۳۰۳۵۶
کشتی‌گیران همیشه مرد روزهای سخت بوده‌اند/ کُشتی ایران بازهم روی روال پیروزی و موفقیت قرار خواهد گرفت/ می‌خواهیم در همه اوزان فینالیست شویم
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: در هفته جاری به احتمال زیاد با تصمیم شورای فنی اسامی فرنگی‌کاران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص شرایط تمرینات تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

اشکانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه تمرینات فرنگی‌کاران در مدت اخیر هدفمند برگزار شده، اظهار داشت: امروز آخرین تمرین این دور از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شد و تیم کم کم آماده می‌شود که حضور قدرتمندی در جاکارتا داشته باشد. خداراشکر ملی‌پوشان از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی به سر می‌برند و تا به الان برنامه‌ها و تورنمنت‌هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده بود با همت فدراسیون اجرایی شده است. یک مقدار از لحاظ روحی و روانی باید با کشتی‌گیران کار کنیم تا به آمادگی کامل برسند.

وی در ادامه افزود: بعضی از ملی‌پوشان ما از گذشته با مصدومیت‌هایی مواجه بودند که در تمرینات بیشتر شده و باید خود را آماده‌تر نگه دارند. برخی از مصدومیت‌ها تازه برای فرنگی‌کاران ما به وجود آمده و در فرصتی که تا شروع بازی‌ها داریم باید تلاش کنیم مصدومیت‌ها برطرف شود. پیش‌بینی می‌کنیم با عملی شدن برنامه‌ها روزهای روشنی در انتظار کشتی ایران باشد و بهترین نتایج را رقم بزنیم. باید به کشتی‌گیران توجه کافی شود تا شاهد عملکرد درخشان آنها باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان ساخت: جامعه کشتی همیشه نشان داده که مرد روزهای سخت بوده و در بازی‌های جاکارتا همه تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم. در مدت اخیر مردم نگرانی‌هایی را درخصوص کشتی داشتند که قول می‌دهیم کشتی بازهم روی روال پیروزی و موفقیت قرار خواهد گرفت.

اشکانی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب فرنگی‌کاران برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام شده یا خیر، اظهار داشت: در هفته جاری به احتمال زیاد با تصمیم شورای فنی اسامی فرنگی‌کاران برای حضور در جاکارتا مشخص خواهد شد و باید خِرد جمعی دراین خصوص تصمیم‌گیری کند. چهار سال پیش در بازی‌هایی آسیایی 8 وزن داشتیم ولی در این دور از رقابت‌ها 6 وزن داریم و همین امر باعث خواهد شد که کیفیت مسابقات بالاتر برود.

وی در پایان تصریح کرد: همه کشورها با تمام قوا در مسابقات جاکارتا حضور پیدا خواهند کرد و می‌توان گفت یک رقابت المپیکی را شاهد خواهیم بود. همه کادر فنی و ملی‌پوشان ما مصمم هستند که بهترین نتیجه را در این بازی‌ها کسب کنند. هدف اصلی ما این است که در همه اوزان فینالیست شویم و اینطور نیست که از پیش بازنده باشیم چون برای قهرمانی به میدان خواهیم رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز