بازیکنان ایران در سرویس و دفاع خوب هستند؛

سرلبایف: رشد بانوان والیبالیست ایران محسوس است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۵:۳۵
کد خبر: ۷۳۰۴۸۱
سرلبایف: رشد بانوان والیبالیست ایران محسوس است
مسئول کمیته فنی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: بانوان والیبالیست ایران در این دوره از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایرمک سرلبایف اظهار داشت: سال گذشته هم ایران در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا نماینده داشت اما نوع عملکرد این تیم با سال گذشته تفاوت های زیادی دارد.

وی گفت: بازیکنان ایران در سرویس و دفاع خوب هستند٬ پاسور این تیم به خوبی با دیگر بازیکنان برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی هماهنگی دارد و بیشترین مشکل فنی این تیم روی توپ گیری است.

دبیر فدراسیون والیبال قزاقستان در ادامه یادآورشد: علت اصلی باخت‌های پیکان در بازی‌های گذشته بالا بودن آمار اشتباهات فردی بازیکنان این تیم است اگر آن ها بتوانند در مواقع حساس خطاهای‌شان را کاهش دهند به طور حتم نتایج بهتری را به دست می آورند.

سرلبایف سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها را بالا ارزیابی کرد و افزود: اکثر تیم‌های حاضر در این مسابقات در ترکیب خود تعداد زیادی ملی‌پوش دارند برخی تیم‌های دیگر هم با بازیکنان جوان آینده دار به قزاقستان آمده‌اند.

برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها از سیستم ویدئوچک برای داوری استفاده می‌شود٬ وی با تایید این مطلب خاطرنشان کرد: استفاده از این سیستم کمک بزرگی به تیم‌های شرکت کننده کرد چرا که هر زمان احساس می‌کردند داور اشتباه سوت زده با استفاده از ویدئوچک٬ نوع حرکت توپ را دوباره بازبینی می‌کردند.

رقابت‌های والیبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا از 20 تیرماه در قزاقستان آغاز شده است و امروز به کار خود پایان می‌دهد٬ تیم والیبال بانوان پیکان هم برای کسب جایگاه پنجمی به مصاف نماینده اندونزی خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز