مبینا علی‌نسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم جزو سه تیم برتر قرار بگیریم/ اولویت اصلی من درخشش در مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال است

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۰۵۴۴
تلاش می‌کنیم جزو سه تیم برتر قرار بگیریم/ اولویت اصلی من درخشش در مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال است
ملی‌پوش شطرنج بانوان گفت: ما امسال در سطح باشگاهی، لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستم مقام اول را در لیگ کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مبینا علی نسب، بانوی شطرنج باز کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره میزان آمادگی خود پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عنوان کرد: این مسابقات از تاریخ 4 مرداد به میزانی همدان شروع می شود و تا 18 مرداد ادامه دارد. با توجه به تمرینات فشرده و خوبی که زیر نظر حامد موسویان مربی تیم ملی بانوان انجام داده ایم از آمادگی خوبی برخوردار هستیم. تا به امروز سه دوره اردو منسجم را پشت سر گذاشته ایم و تلاش می کنیم با توجه به شرایط میزبانی که داریم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

علی نسب درخصوص تعداد تیم های حاضر دراین دوره از رقابت ها بیان کرد: در این دوره 13 تیم در مسابقات حضور دارد، قدرتمندترین حریفان از شطرنج بازان کشورهای چین، هندو قزاقستان هستند، ولی ما بازی همه بازیکنان را رسد کرده ایم و سعی می کنیم با انگیزه بالا در رقابت ها حاضر شویم و تلاش می کنیم جزو سه تیم برتر قرار بگریم.

وی با اشاره به اینکه قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات آسیایی و جهانی رده سنی زیر ۱۶ سال را در اختیار دارد، گفت: این عنوان ها باعث شده تلاش بیشتری برای کسب مدال های خوشرنگ‌تر داشته باشم و امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانم از این عنوان‌ها دفاع کنم، ما امسال در سطح باشگاهی لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستم مقام اول را در لیگ کسب کنیم، همه این بازی ها به نوعی کسب آمادگی بهتر برای حضور در رویدادهای مهم بین المللی است.

علی نسب خاطرنشان کرد: پس از مسابقات جهانی زیر 20 سال، المپیاد جهانی و مسابقات جهانی بزرگسالان را پیش رو داریم که اولویت اصلی من درخشش در مسابقات جهانی زیر 20 سال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز