با نگاهی به بازی‌های تدارکاتی سرخپوشان؛

برانکو، مهندس جدید پرسپولیس مشخص کرد+عکس

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۰۷۶۲
برانکو، مهندس جدید پرسپولیس مشخص کرد+عکس
در شرایطی که در 3 فصل گذشته محسن مسلمان به‌عنوان مغز متفکر پرسپولیس شناخته می‌شد حالا با رفتن او برانکو فرد دیگری را به عنوان مهندس جدید سرخپوشان مشخص کرد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی سرخپوشان با جذب نفراتی مانند سروش رفیعی، مهدی شریفی و مهدی ترابی خیال خود را برای نیم‌فصل دوم راحت کرده اما برای نیم‌فصل اول با رفتن محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و صادق محرمی کار سختی را در پیش خواهد داشت.

برانکو به همین دلیل در نیم‌فصل اول روی بشار رسن هافبک بازیساز عراقی خود حساب ویژه‌ای بازی کرده است. برانکو در اردوی کرواسی در تمام بازی‌های دوستانه خود از بشار در پست هافبک بازیساز استفاده کرد و از این بازیکن خواست تا سایر نفرات را با پاس‌های خود تغذیه کند.

 

نکته مهم اینجاست که خود بشار در 4بازی دوستانه پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و حتی روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه حریف را باز کند تا برانکو او را تحسین کند. در شرایطی که در 3فصل گذشته محسن مسلمان به‌عنوان مغز متفکر پرسپولیس شناخته می‌شد حالا بشار رسن این وظیفه را بر عهده خواهد داشت و برانکو امیدوار است که عنوان آقای پاس گل لیگ را این بار بشار رسن کسب کند.

برانکو در جریان بازی تیمش برابر گل‌گهر بارها با فریادهای خودش بشار را به تحرک بیشتر و حضور موثر در حملات تیمش تشویق می‌کرد. از هافبک خود می‌خواست تا با دوندگی مضاعف فضای خالی پشت سر مهاجمانش را پر کرده تا بتواند از توپ‌های سوم به خوبی استفاده کند. زمانی که او صاحب توپ بود، پروفسور اصرار داشت رسن در انتخاب بازیکن هدف برای پاس، از بین وینگرهای روی دستش و زوج خط حمله تیمش بهترین تصمیم را بگیرد.

نظر شما