عبدالحمید احمدی در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی مطرح کرد:

فدراسیون ها اهتمام ویژه ای در برنامه های ورزشی بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۴۲:۱۸
کد خبر: ۷۳۰۷۹۹
فدراسیون ها اهتمام ویژه ای در برنامه های ورزشی بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند
سرپرست معاونت فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد برنامه های ورزشی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشارکت گسترده در رویدادهای مختلف است تا با همراهی مردم به بهترین شکل ممکن فجر چهلم را گرامی بداریم .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و ورزش همگانی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی که عصر امروز برگزار شد؛ گفت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شایسته است که جامعه ورزش نیز نقش گسترده ای در بزرگداشت فجر چهلم داشته باشند.

وی با بیان اینکه شعار فجر چهلم افتخار به گذشته و امید به آینده است اظهار داشت : با عنایت به اینکه چهل سال گذشته در عرصه های مختلف موفقیت های خوبی به ارمغان آمده است که می توان به همه آنها افتخار کرد و با امید به آینده کشور را به توسعه و پیشرفت برسانیم .

احمدی تصریح کرد: رویکرد برنامه های ورزشی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشارکت گسترده در رویدادهای مختلف است تا با همراهی مردم به بهترین شکل ممکن فجر چهلم را گرامی بداریم .

وی گفت : جامعه ورزش به دلیل مخاطبان زیاد، می تواند نقش آفرینی ارزنده ای در برگزاری مراسم فجر چهلم داشته باشند .

سید عبدالحمید احمدی در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون ها انتظار داریم همچون گذشته این بار نیز با اهتمام ویژه نقش آفرینی با شکوهی در رویدادهای ورزشی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

نظر شما