امیدواریم با دست پر از مسابقات بازگردیم؛

سجادی: مشکلی برای اعزام تیم‌ها به جاکارتا وجود ندارد/ تشکیل ستاد عالی بازی‌های آسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان برای ما راهگشا بود

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۱:۵۳
کد خبر: ۷۳۰۸۰۱
سجادی: مشکلی برای اعزام تیم‌ها به جاکارتا وجود ندارد/ تشکیل ستاد عالی بازی‌های آسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان برای ما راهگشا بود
سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات جاکارتا گفت: برگزاری جلسات ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای ما بسیار راهگشا بود و نظرات کارشناسی که در این ستاد مطرح شد برای تصمیم‌گیری‌ها به ما کمک بزرگی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی امروز با حضور دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی، معاونین وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا و روسای فدراسیون‌های ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سجادی، سرپرست کاروان اعزامی ایران به جاکارتا در این جلسه با اشاره به اینکه همه اقدامات لازم برای اعزام تیم‌های ورزشی به این مسابقات تا به الان انجام شده اظهار داشت: روز 27 مردادماه بازی‌های آسیایی جاکارتا به صورت رسمی آغاز خواهد شد و کاروان ایران از چند روز قبل در محل مسابقات حضور خواهد داشت. بازی‌ها در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ برگزار خواهد شد. در این دوره از بازی‌های آسیایی مسابقات هفت رشته در پالمبانگ، پنج رشته در حومه و مابقی رشته‌ها مسابقاتشان در جاکارتا خواهد بود.

وی در ادامه افزود: کاروان ایران با پروازهای داخلی ابتدا به کوالالامپور سفر خواهد کرد و از آنجا تیم‌هایی که باید در جاکارتا حضور داشته باشند به این شهر سفر خواهند کرد و بقیه رشته‌ها نیز به پالمبانگ پرواز می‌کنند. تیم ملی قایقرانی کشورمان حدود یک ماه زودتر به چین سفر خواهد کرد و از آنجا به محل مسابقات خواهد رفت.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات جاکارتا خاطرنشان ساخت: برگزاری جلسات ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای ما بسیار راهگشا بود و نظرات کارشناسی که در این ستاد مطرح شد برای تصمیم‌گیری‌ها به ما کمک بزرگی کرد. این جلسات با حضور شخص مقام عالی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شد و ما تنها مجری این تصمیمات بودیم. سعی کردیم در انتخاب سرپرست تیم‌های اعزامی از افراد باتجربه‌تر استفاده کنیم.

سجادی در پایان گفت: در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز این رقابت‌ها آمادگی کامل را داریم و مشکل خاصی برای تیم‌ها وجود ندارد و امیدواریم که بتوانیم حضور موفقی در بازی‌های آسیایی داشته باشیم و با مدال‌های خوشرنگ به کشور بازگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز