جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش وجوانان برگزار شد؛

داورزنی: موفقیت تیم‌های ورزشی رده پایه نوید بخش آینده روشن ورزش کشور است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۳۰۸۰۸
داورزنی: موفقیت تیم‌های ورزشی رده پایه نوید بخش آینده روشن ورزش کشور است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نتایج به دست آمده توسط ورزشکاران نوجوان و جوان کشورمان را نوید بخش آینده ای روشن برای ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این نکته بیانگر این است که در ورزش کشور و فدراسیون‌های ورزشی در زیر ساختها خوب کار شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش جوانان و رییس کمیته ملی المپیک عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزارشد.

در این نشست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ضمن خیر مقدم به حاضران گزارشی کوتاه از قهرمانی ها و افتخار آفرینی های ورزشکاران رده های سنی پایه ارائه کرد.

داورزنی گفت: جا دارد از قهرمانی های متعدد در رشته های مختلف که عمدتا توسط رده های سنی پایه برای کشورمان به دست آمد قدردانی کنم.

او نتایج به دست آمده توسط ورزشکاران نوجوان و جوان کشورمان را نوید بخش آینده ای روشن برای ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این نکته بیانگر این است که در ورزش کشور و فدراسیون‌های ورزشی در زیر ساختها خوب کار شده است.

داورزنی با اشاره به چشم انداز و برنامه های توسعه ای ورزش کشور توضیح داد که این نتایج نشان می دهد با روندی که ورزشکاران نوجوان و جوان ما در رشته های مثل کشتی، ووشو‌، کاراته، والیبال و... در پیش گرفته اند در المپیک‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ حضوری موفق خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز