در دیداری تدرکاتی؛

استقلال حریفش را شش تایی کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹:۵۷
کد خبر: ۷۳۰۸۱۱
تیم فوتبال استقلال موفق شد با شش گل در سومین بازی تدارکاتی اش در ترکیه به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصاف دو تیم استقلال و تیم زیر 23 ساله‌های بورسا اسپور با برتری شش گله شاگردان شفر به پایان رسید.

در ترکیب اولیه استقلال، فرشید باقری، محمد دانشگر، سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روح الله باقری، آرمین سهرابیان، اللهیار صیادمنش، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، فرشاد محمدی‌مهر و رضا آذری حاضر بودند ولی سایر بازیکنان هم به تناوب به میدان رفتند تا شانس بازی برای همه بازیکنان وجود داشته باشد.

در این دیدار اللهیار صیادمنش در دقیقه پنجم بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان حریف موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه ارسال یک توپ بلند برای روح‌الله باقری، با پاس خوب او با سر به فرشید اسماعیلی همراه شد و اسماعیلی با یک ضربه دقیق در دقیقه 11 گل دوم را برای استقلال به ثمر رساند تا آبی‌ها با دو گل از حریفشان پیش بیافتند.

سجاد آقایی در این دیدار گل های سوم و چهارم را برای استقلال به ثمر رساند. در گل اول او بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان گل سوم را زد و در گل بعدی با یک شوت عالی موفق شد گلزنی کند.

اعلام یک ضربه ایستگاهی برای استقلال فرصت مناسی برای محمد دانشگر ایجاد کرد و او با یک شوت دیدنی گل پنجم را به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار هم استقلال یک گل دیگر به ثمر رساند. اللهیار صیادمنش بعد از جا گذاشتن دروازه بان تیم بورسا اسپور موفق شد گل ششم را به ثمر برساند و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز