فقط امام جمعه بابلسر تمام قد از ورزش حمایت می‌کرد

میرقربانی: دیگر با این تیم کار نمی‌کنم/ دین خودم را به فوتبال بابلسر ادا کردم

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۲:۰۸
کد خبر: ۷۳۱۱۸۲
میرقربانی: دیگر با این تیم کار نمی‌کنم/ دین خودم را به فوتبال بابلسر ادا کردم
سرمربی مستعفی تیم شهدای بابلسر گفت: دین خودم را به فوتبال بابلسر ادا کردم و دیگر با این تیم کار نمی‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صابر میرقربانی، سرمربی مستعفی تیم شهدای بابلسر، در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: از دو روز پیش تمرینات را تعطیل کردم و به شکل رسمی استعفای خودم را از هدایت شهدای بابلسر اعلام می‌کنم. باتوجه به اختلافاتی که در میان مسئولان شهری وجود دارد نمی‌شود دیگر در تیم شهدای بابل کاری انجام داد. امیدوارم این تیم با حمایت و همت مسئولان شهری به حق واقعی خود در فوتبال برسد.

وی ادامه داد: تیمی که در لیگ دو کشور نمی‌تواند مبلغ 800 میلیون تومان پول تهیه کند، مطمئن باشید هرگز نمی‌تواند به نتایج مورد نظر برسد. امیدوارم این اختلافات برطرف شود و تا این مشکلات موجود است نمی‌توانم در این تیم کاری انجام دهم. فکر می‌کنم من دین خودم را به فوتبال بابلسر ادا کردم و تیم این شهر را بعد از 24 سال قهرمان لیگ 3 کرده و به لیگ دو آوردم.

میرقربانی با تاکید بر اینکه تیم شهدای بابلسر تا مرز قهرمانی در لیگ 2 هم پیش رفت اما به دلیل اختلافات مسئولان این شهر نتوانست به عنوان قهرمانی برسد، افزود: مدت دوسال است که با تیم کار می‌کنم و با این مجموعه دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و از ادامه کار با تیم شهدای بابلسر انصراف می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه دو پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های مطرح لیگ دو داشتم که به خاطر شهدای بابلسر قبول نکردم و هرگز از این کارم پشیمان نیستم، بیان کرد: دوست داشتم به شهر خودم خدمت کنم و این تیم را به لیگ دو آوردم اما گاهی اتفاقات پیش‌ می‌آید که ترجیح می‌دهم در ادامه کار حضور نداشته باشم.

سرمربی سابق شهدای بابلسر در ادامه تاکید کرد: اختلافات میان مدیران این تیم سبب شد تا بازیکنان خواهان جدایی از شهدای بابلسر باشند. بازیکنان تیم تا الان هم به خاطر من ماندند که از همین‌جا از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم در هر تیمی که هستند موفق باشند. 

میرقربانی در پایان گفت: فقط از امام جمعه بابلسر تشکر می‌کنم که تمام قد پشت ورزش این شهر ایستاده است اما این اختلافات سبب شد حجت‌الاسلام قلی‌پور هم از حمایت تیم دلسرد شود. برای تیم شهرم آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما