محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیری یک پرسپولیسی واقعی است/ هافبک سرخ‌ها حق دارد به پیشنهادات خارجی فکر کند/ پرسپولیس نمی‌تواند مانند الریان پول خرج کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۰:۳۹
کد خبر: ۷۳۱۲۴۲
امیری یک پرسپولیسی واقعی است/ هافبک سرخ‌ها حق دارد به پیشنهادات خارجی فکر کند/ پرسپولیس نمی‌تواند مانند الریان پول خرج کند
عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: امیری پیشنهادهای بسیار خوبی از تیم‌های خارجی دارد و از باشگاه خواست بعد از بررسی مذاکرات تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا حاجی بیگی، عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش سرخپوشان در گفتگو خبرنگار برنا، گفت: روز چهارشنبه مذاکراتی با امیری انجام دادیم. امیری پیشنهادهای بسیار خوبی از تیم‌های خارجی دارد و از باشگاه خواست بعد از بررسی مذاکرات تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه براساس توان مالی خود مبلغ قابل قبولی به امیری اعلام کرده است، افزود: امیری پرسپولیسی واقعی است و به این تیم علاقه بسیاری دارد اما این بازیکن پیشنهادهای بسیار خوبی دارد و این حق طبیعی امیری است تا به پیشنهادها فکر کند و نمی‌خواهیم از نظر مسائل مالی آسیب ببیند.

حاجی بیگی با تاکید بر اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس همه تلاش خود را به کار می‌برند تا امیری در جمع سرخپوشان ماندنی شود، بیان کرد: قرار شد امیری تا روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آتی تصمیم نهایی خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کند. 

وی ادامه داد: از امیری خواستیم بر اساس توان باشگاه و مبلغی که اعلام شده با سرخپوشان به توافق برسد و در نیم فصل دوم همانند علیرضا بیرانوند بندی در قرارداد لحاظ شود که باشگاه در پایان نیم فصل اول با جدایی این بازیکن همکاری خواهد کرد. پرسپولیس هرگز نمی‌تواند همانند الریان پول خرج کند اما نسبت به سال گذشته مبلغ خوبی را به امیری پیشنهاد داده‌ایم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره توافق نهایی امیری با تیم ترابزون اسپور ترکیه، گفت: فکر نکنم به این زودی امیری بتواند تصمیم گرفته باشد. چهارشنبه که با این بازیکن جلسه داشتیم اعلام کرد نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد. معتقدم سایت ترکیه‌ای که خبر توافق با امیری را اعلام کرد، تنها ادعا کرده و نمی‌توان به راحتی گفت این بازیکن رسما با ترابزون اسپور به توافق رسیده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز