بررسی نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان؛

ستاره برزیلی در تور قرمزها

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۹:۳۳
کد خبر: ۷۳۱۳۷۸
ستاره برزیلی در تور قرمزها
تیم فوتبال فولاد خوزستان برای لیگ هجدهم آماده می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ هفدهم با 44 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی همه تلاش خود را به کار برد تا با جذب بازیکن جدید بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند. این تیم که توانست در لیگ سیزدهم به عنوان قهرمانی برسد اما بعد از آن هرگز موفق از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. 

ورودی‌های قطعی فولاد خوزستان:

رضا میرزایی:

این بازیکن  ۲۶ فرودین ۱۳۷۵ در بویین و میاندشت به دنیا آمد. وی سابقه بازی در تیم‌ سپاهان را در کارنامه خود دارد. فولادی با در اختیار داشتن این مهاجم در تلاش هستند تا خط حمله خود را تقویت کنند. میرزایی از باشگاه سپاهان به صورت قرضی به تیم فولاد خوزستان پیوست.

 

1397033013275679814484314

 

 شاهین شفیعی:

هافبک نفوذی تیم اکسین البرز با عقد قراردادی به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. وی سابقه بازی در صبای قم، داماش گیلان، گسترش فولاد تبریز، شاهین بوشهر، یزد لوله و اودون تانی را در کارنامه خود دارد.

 

 

-123645

 

عارف آغاسی کلاه سرخی:

این بازیکن ۲ ژانویهٔ ۱۹۹۷ به دنیا آمد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال جوانان ایران بازی کرده است. آغاسی سابقه بازی در تیم‌های فولاد نوین خوزستان و فولاد خوزستان و مدتی را هم به عنوان سرباز در تیم تراکتورسازی را بازی کرده است.

 

aghasi28

 

لوسیانو پریرا:

مهاجم فصل قبل صنعت نفت که در لیگ های یازدهم و دوازدهم ٥٥ بازی کرد و ٢١ گل برای فولادی ها به ثمر رساند اکنون بار دیگر به این تیم پیوست. فولاد می‌خواهد با جذب این مهاجم 34 ساله خط حمله خود را تقویت کند. نماینده خوزستان در لیگ هفدهم 28 گل به ثمر رساند.

 

01311519

 

مهدی زبیدی:

وی یکی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان بود که موفق شد به همراه عبدالله ویسی به مقام قهرمانی لیگ پانزدهم دست یابد. زبیدی فصل گذشته در تیم پارس جنوبی به میدان رفت و در تمرینات پیش فصل این تیم نیز حضور داشت، اما تصمیم گرفت در لیگ هجدهم بار دیگر به جنوب کشور بازگردد و با سیروس پورموسوی کار کند.

 

01320803

 

میثم دورقی:

این هافبک اهل شادگان است که فصل قبل در  استقلال خوزستان بازی کرد و تصمیم گرفت در لیگ هجدهم به تیم فولاد خوزستان بپیوندد.

 

photo_2016-12-01_16-43-01

 

ورودی احتمالی فولاد خوزستان:

فرناندو ده خسوس

خروجی قطعی فولاد خوزستان: 

محمد اهل شاخه

مجتبی حقدوست

رحیم زهیوی

عبدالله ناصری

احمد عبدالله زاده

حامد لک

یوسف وکیا

علی اصغر عاشوری

خروجی احتمالی فولاد خوزستان:

امیر زلیکانی

ایمان مبعلی

سینا مریدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز