یگانه غریب گشته در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اگر بانوان تمرکز خود را روی یک رشته بگذارند، قطعا در جهان موفق خواهند شد/ در بحث داوری به خودکفایی رسیده‌ایم

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۱۵۴۵
اگر بانوان تمرکز خود را روی یک رشته بگذارند، قطعا در جهان موفق خواهند شد/ در بحث داوری به خودکفایی رسیده‌ایم
عضو تیم ملی کشتی آلیش بانوان گفت: بانوان کشتی گیر تمرکز خود را بر روی کشتی کلاسیک بگذارند و از این رشته به آن رشته نروند قطعا در جهان موفق خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یگانه غریب گشته دارنده مدال برنز رقابت های جهانی آلیش و عضو کمیسون ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار برنا درباره برگزاری نخستین دوره لیگ کشتی کلاسیک بانوان اظهار کرد: مسابقات به لحاظ فنی مانند رقابت های قهرمانی کشور در سطح بالایی برگزار شد، در مسابقات لیگ هر تیم می توانست دونفر از بزرگسالان را در ترکیب خود داشته باشد به همین دلیل شاهد حضور بزرگسالان در رقابت های لیگ بودیم.

وی درخصوص سطح داوری در مسابقات لیگ عنوان کرد: امروز چهار داور بین المللی در کنار دیگر داوران مبارزه کشتی گیران را قضاوت می کنند، در این دوره برای اولین بار است که امر قضاوت مسابقات را به تنهایی داوران ایرانی بر عهده دارند و هیچ داور خارجی در سالن نیست این موضوع نشان دهنده این است که ما در کشتی بانوان در بحث داوری به خودکفایی رسیده ایم.

غرب گشته افزود: در چند سال اخیر برنامه ریزی های خوبی از سوی فدراسیون برای پیشرفت کشتی بانوان صورت گرفت، خوشحالم که این اتفاق رخ داده ما در این چند ماه اخیر شاهد برگزاری چند دور از مسابقات کشتی بانوان از جمله انتخابی تیم ملی و در حال حاضر هم لیگ کشتی کلاسیک بانوان هستیم و در هر مسابقه این پیشرفت چه در نحوه برگزاری مسابقات و چه در میزان آمادگی بازیکنان قابل لمس است.

او خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی، مریم منظمی، نایب رئیس بانوان برای حمایت از کشتی بانوان تشکر می کنم، به اعتقاد من اگر بانوان کشتی گیر تمرکز خود را بر روی کشتی کلاسیک بگذارند و از این رشته به آن رشته نروند قطعا در جهان موفق خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز