مریم وفاخواه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اینلاین هاکی یک رشته جذاب و پرهیجان است/ با نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان گام بلندی در مسابقات قهرمانی آسیا برخواهیم داشت

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۱۶۶۱
اینلاین هاکی یک رشته جذاب و پرهیجان است/ با نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان گام بلندی در مسابقات قهرمانی آسیا برخواهیم داشت
مسئول کمیته آموزش فدراسیون اسکیت گفت: بانوان ما خوشبختانه با انگیزه بالا در این مسابقات حضور پیدا کردند و با توجه به اینکه اینلاین هاکی یک رشته جذاب و پرهیجان است تیم‌ها استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم وفاخواه، سرپرست نایب رییسی امور بانوان فدراسیون اسکیت درخصوص برگزاری مسابقات دستجات آزاد و انتخابی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان صحبت کرد.

وفاخواه در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای 28 و 29 تیرماه و بعد از تست انتخابی که ما در آکادمی ملی المپیک از 35 نفر از بازیکنان به عمل آوردیم برگزار شد. این مسابقات با حضور سه تیم از تهران و سه تیم از استان‌های دیگر و با حضور 80 ورزشکار در سالن هایپر اسکیت برگزار شد. هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب نفرات برگزیده برای تیم ملی بود و منتخبین در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی در ادامه افزود: با نظر کادر فنی و تست‌هایی که در آکادمی ملی المپیک گرفته شد در نهایت ترکیب اصلی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی که در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد مشخص می‌شود. بانوان ما خوشبختانه با انگیزه بالا در این مسابقات حضور پیدا کردند و با توجه به اینکه اینلاین هاکی یک رشته جذاب و پرهیجان است تیم‌ها استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آوردند. امیدوار هستیم با نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان بتوانیم گام بزرگی را در مسابقات قهرمانی آسیا برداریم.

رییس کمیته آموزش فدراسیون درخصوص برگزاری کلینیک اینلاین هاکی در کشورمان تصریح کرد: ما از 23 تیرماه یک کلینیک تخصصی برای رشته اینلاین هاکی با حضور خانم مارینا فاگواگا، کاپیتان تیم ملی فرانسه و مربی تیم ملی ایران برگزار شد که با استقبال خوب ورزشکاران ما همراه بود. هدف از برگزاری این کلاس‌ها ارتقای دانش ورزشکاران ما در این رشته بود و اینکه ورزشکاران اینلاین هاکی با علم روز دنیا آشنا شوند.

نظر شما