مسابقات والیبال قهرمانی آسیا؛

عطایی: در هر سه ست بر چین مسلط بودیم

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۲:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۷۳۴
عطایی: در هر سه ست بر چین مسلط بودیم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: همین که ما بازی اول را بردیم، برای من امیدوار کننده است اما مطمئنم در ادامه مسابقات عملکرد تیم ما بهتر از این خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز عطایی بعد از برتری 3 بر صفر مقابل چین در گام نخست مسابقات قهرمانی آسیا 2018 اظهار داشت: بازی سختی بود. با توجه به اینکه قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل در اولین مسابقه به هم برخورد کردند، پیش بینی یک بازی سخت می شد. ما می دانستیم که کار سختی را پیش رو داریم. فکر می کنم با اطلاعاتی که از قبل داشتیم و اطلاعاتی که در طول مسابقه به دست ما رسید، توانستیم بر تیم مقابل مسلط باشیم. البته استنباط من این است فشاری که ما روی چینی ها آوردیم، باعث شد آنها خطاهای زیادی داشته باشند. این موضوع به ما کمک کرد در این شرایط سخت شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشیم. در مجموع ما مسلط بر بازی بودیم و در هر 3 ست خوب پیش رفتیم و خوشبختانه نتیجه هم به سود ما تمام شد.

وی درباره اینکه احتمال رویارویی دوباره با چین در این مسابقات وجود دارد، عنوان کرد: هنوز دیگر تیم ها را ندیدیم. ژاپن قبل از ما بازی داشت و فهمیدیم که تیم خیلی خوبی است. کره جنوبی هم با توجه به سابقه ای که از آنها در رده سنی نوجوانان داریم، می دانیم تیم سطح بالایی است. به هر حال رقابت خیلی سختی همه این تیم ها با هم دارند تا سهمیه جهانی را کسب کنند. نمی توانم پیش بینی کنم که بار دیگر با چین مسابقه می دهیم یا خیر؛ اما مطمئنا ایران، چین، ژاپن و کره جنوبی رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

سرمربی تیم والیبال جوانان درباره دیدار با کره جنوبی تصریح کرد: فردا چین و کره جنوبی بازی دارند و اطلاعاتی که از تیم کره به دست ما می رسد، برای همین مسابقات است. درباره چین این اتفاق نیفتاد و ما اطلاعاتمان برای گذشته بود. می دانید که بازیکنان تیم نوجوانان با رفتن به رده سنی جوانان پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند و قطعا کره جنوبی هم تیم بهتری از رده سنی نوجوانان است. ما فردا بازی چین و کره را می بینیم و با اطلاعات بیشتری برابر کره جنوبی قرار می گیریم.

او در پاسخ به این سوال که با وجود شکست 3 بر صفر نقاط ضعفی در تیمش می بیند یا خیر، گفت: قطعا ضعف هایی هم داشتیم و آنها را دیدیم و از این پس هم بررسی می کنیم. بازی اول همیشه به خاطر عدم شناخت تیم ها از هم سخت است. همین که ما این بازی را بردیم، برای من امیدوار کننده است اما مطمئنم در ادامه مسابقات عملکرد تیم ما بهتر از این خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز