علی شفیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی والیبال می‌تواند در جاکارتا قهرمان شود/ از جوانگرایی استقبال می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۳۱۸۴۱
تیم ملی والیبال می‌تواند در جاکارتا قهرمان شود/ از جوانگرایی استقبال می‌کنیم
سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران گفت: والیبال در دوره قبل عنوان نخست مسابقات را کسب کرده است، به همین خاطر انتظارات از والیبال بالاست و ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی شفیعی، سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران درباره آغاز اردوهای تیم ملی زیر نظر کولاکوویچ برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا به خبرنگار برنا گفت: والیبال سال بسیار سخت و پرترافیکی را پیش رو دارد ما به تازگی لیگ ملت ها را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر هم برای حضور موفق در بازی های آسیایی خود را آماده می کنیم. اردوهای تیم ملی از 26 تیرماه شروع شده و شرایط اردوها رضایت بخش است و تلاش می کنیم پیش از اعزام به مسابقات با انجام تمرینات مستمر و فشرده به آمادگی کامل برسیم.

شفیعی درخصوص حضور بازیکنان جوان و کم تجربه در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: جوان گرایی صورت گرفته در تیم اتفاق بسیار خوبی  است، احساس می کنم بازیکنان جوان از انرژی خوبی برخوردار هستند، بازیکنان جوان تیم در لیگ ملت ها نشان دادند که در اولین حضورشان مقابل تیم های بزرگ دنیا حرفی برای گفتن دارند و به اعتقاد من اگر آسیب دیدگی هایی که در هفته‌ نخست مسابقات برای بازیکنان رخ داد اتفاق نمی افتاد می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در پایان درباره پیش بینی خود درباره شانس کسب مدال در جاکارتا اظهار کرد: بعد از لیگ ملت ها سه هفته استراحت داشتیم و با شروع تمرینات تا به امروز سعی کردیم به شرایط خوب بدنی برسیم، در جاکارتا به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم، والیبال در دوره قبل عنوان نخست مسابقات را کسب کرده و به همین خاطر انتظارات از والیبال بالاست و ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نظر شما