ورژ آبکاریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های جامانده از سوپرلیگ بسکتبال دوباره می‌توانند ثبت‌نام کنند/ تلاش می‌کنیم اتفاقات بد فصل گذشته تکرار نشود

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۹:۰۲
کد خبر: ۷۳۱۹۶۵
تیم‌های جامانده از سوپرلیگ بسکتبال دوباره می‌توانند ثبت‌نام کنند/ تلاش می‌کنیم اتفاقات بد فصل گذشته تکرار نشود
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: تا زمان شروع فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال 3 ماه فرصت داریم ، بنابراین تیم های جا مانده می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهلت ثبت نام تیم ها برای حضور در فصل جدید رقابت های باشگاهی بسکتبال در حالی هفته گذشته به پایان رسید که تنها ۵ تیم به صورت رسمی آمادگی خود را به فدراسیون و کمیته مسابقات اعلام کردند. ورژ آبکاریان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در این باره به خبرنگار برنا گفت:  تا این لحظه پتروشیمی بندر امام، نفت آبادان، شهرداری گرگان، پارسا مشهد و پدافند رعد دزفول اعلام آمادگی کردند. البته تیم هایی هستند که به صورت شفاهی از حضور حتمی خود در مسابقات خبر دادند اما هنوز نامه رسمی مبنی بر این حضور از طرف آن ها نگرفته ایم.

آبکاریان درخصوص قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ بسکتبال نیز عنوان کرد: تیم شهرداری تبریز اطلاع داده است، مدیر عامل باشگاه خارج از کشور است ولی نایب ایشان با توجه به صحبتی که قبلا کردیم؛ گفتند ما حتما در مسابقات لیگ بسکتبال شرکت خواهیم کرد. ولی منتظر برگشت مدیر عامل تیم هستیم، تا پروسه مکاتباتی را انجام دهند.

وی افزود: تیم های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه و نیروی زمینی دقیقا در یک پروسه اداری هستند و نیروی زمینی از تهران به شیراز منتقل شده و مسئولیت ها و مسائل مالی در این تیم مورد بحث است. دانشگاه آزاد که  عامری گفته است در بخش بانوان هم می خواهند تیم داری کنند. نفت امیدیه هم اطلاع داده است که یک پروسه بسیار سنگینی برای دریافت مجوز دارند یعنی باید به مناطق نفتی و تهران نامه بدهند یعنی جلسات مختلف باید تشکیل شود تا تیم نفت امیدیه بتواند در سوپر لیگ شرکت کند.

او ادامه داد: تیم شهرکرد با مسئولین شان آمدند و صحبت کردند، طباطبایی تأکید زیادی داشت که حتما با یک اسپانسر قوی حضور داشته باشند که مثل تیم شیراز که پارسال آمدند و نصفه لیگ را ترک کردند، دوباره این اتفاقات تکرار نشود و  مطمئن شویم که اگر قراردادهایی را با بچه ها می‌بنند قرار است حقوق شان پرداخته شود.

مسئول کمیته مسابقات همچنین درپاسخ به این سوال که تیم هایی که تا به امروز به صورت رسمی ثبت نام نکرده اند می توانند مجددا برای ثبت نام اقدام کنند یا خیر؟ بیان کرد:  تا زمان شروع فصل جدید 3 ماه فرصت داریم، بنابراین تیم های جا مانده می توانند برای ثبت نام اقدام کنند، ما این تاریخ را گذاشتیم تا بدانیم تکلیف ما امسال با لیگ مان چیست و برنامه ریزی هایی که برای شروع سال آینده می خواستیم انجام دهیم، بدانیم چند تیم داریم.

آبکاریان درخصوص اتفاقات فصل گذشته خاطرنشان کرد: فصل گذشته بعد از اینکه لیگ شروع شد تیم های دیگر هم به لیگ اضافه شدند، اتفاق خوبی نبود؛ ما انتقاد کردیم از این مسئله و سعی خواهیم کرد که این اتفاق در فصل جدید تکرار نشود وحداقل تا 3 هفته به شروع لیگ دیگر تیمی به لیگ اضافه نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز