نقدی بر صحبت های مشتری ثابت مدیریت استقلال؛

فتح اله زاده در ۲۰ روز نه! در ۲۰ ساعت می تواند!

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۹:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۰۷۸
فتح اله زاده در ۲۰ روز نه! در ۲۰ ساعت می تواند!
علی فتح اله زاده همچنان علاقمند است در استقلال مدیریت کند، این را می توان از صراحتش در مصاحبه ها فهمید!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال همچنان دل در گرو مدیریت این باشگاه دارد، ابایی هم ندارد این موضوع را در رسانه ها اعلام کند. او در جدیدترین مصاحبه اش حتی حاضر شده تنها 20 روز مدیرعامل باشد و به قول خودش در همین 20 روز تیم را ببندد! 

البته که آقای فتح اله زاده شکسته نفسی کرده، با توانایی که دارد مطمئن باشید در 20 ساعت استقلال را ببندد! همین فصل قبل و هیاهوی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را ببینید، ایجاد مطالبات جدی و سنگین برای بازیکنان و مربیان اسبق  استقلال کار را به جایی رساند که اگر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و دولت ورود نمی کرد کلا پرونده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا قبل از باز شدن بسته می شد! در 20 روز که نه، برخی مدیران توانایی دارند در 20 ساعت با بالابردن قیمت بازیکنان و ایجاد بدهی بدون پشتوانه برای استقلال تیم را ببندند و هوادار بماند و تیمی که هر لحظه تهدید حذف از آسیا، اعتصاب و اعتراض بازیکنان و سرخوردگی طرفداران را بالای سر خود احساس می کند.

استقلال نظم مالی گرفته، بدهی های به جا مانده از قبل از حد زیادی پرداخت شده، بازیکنان بیش از 80 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته اند، ثبات اقتصادی در این باشگاه بوجود آمده، در این شرایط می شود استقلال را در عرض 20 ساعت با قرارداد های سنگین و بلاوجه دوباره در گرداب مشکلات مالی انداخت و می شود با مدیریت درست هم بازیکنان مورد نیاز را جذب کرد و هم تیم را برای قهرمانی ساخت اتفاقی که در چند سال گذشته در استقلال و پرسپولیس رخ داده است.

نظر شما