حسین کنوز در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین نفرات را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد/ اینلاین هاکی ایران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۲۰۹۱
بهترین نفرات را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد/ اینلاین هاکی ایران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است
دبیر کمیته اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت گفت: امسال هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا است که در کره جنوبی برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم مستعدترین بازیکنان را روانه این مسابقات کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کنوز، دبیر کمیته اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت درخصوص برگزاری مسابقات اینلاین هاکی بانوان و برنامه‌های این فدراسیون برای اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا صحبت کرد.

کنوز در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان در هفته گذشته طی دو روز برگزار شد و خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته این مسابقات از لحاظ فنی و کیفی در سطح بسیار خوبی قرار داشت و تیم‌های شرکت کننده عملکرد مناسبی از خود نشان دادند. بهترین بازیکنان ایران در این مسابقات شرکت کردند و همه بازی‌ها زیر نظر مربی تیم ملی بانوان برگزار شد. این مسابقات در قالب دستجات آزاد برگزار شد و کادر فنی همه بازیکنان را زیر نظر داشت که بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

وی در ادامه افزود: بهترین بازیکنان در اردوی اصلی ما قرار خواهند گرفت تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه در کره جنوبی برگزار می‌شود اعزام شوند. بیش از 6 دوره در مسابقات آسیایی حضور داشتیم که حاصل آن کسب 3 عنوان سومی مسابقات بوده است. امسال هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا است که در کره جنوبی برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم مستعدترین بازیکنان را روانه این مسابقات کنیم.

دبیر کمیته اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت خاطرنشان ساخت: در چند روز اخیر زیر نظر مربیان تیم ملی کمپ‌های تمرینی داشتیم که بهترین بازیکنان ایران به این اردو دعوت شدند و الان زیرنظر هستند که بهترین‌ها را انتخاب کنیم. در این دوره از مسابقات استان اصفهان دو تیم را روانه مسابقات کرده بود. یک تیم از آذربایجان شرقی حضور داشت و سه تیم نیز از تهران حضور داشتند که جمعا با 6 تیم این رقابت‌ها برگزار شد. به زودی مسابقات لیگ بانوان نیز برگزار خواهد شد که با حضور همین 6 تیم لیگ برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز