ماکسیموویچ:

پس از استراحتی کوتاه برای جاکارتا استارت دوباره می‌زنیم

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۳:۰۵
کد خبر: ۷۳۲۱۱۲
پس از استراحتی کوتاه برای جاکارتا استارت دوباره می‌زنیم
سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: روزهای پرفشار و سختی را پشت سرگذاشتیم و در روزهای آینده با استراحتی که به ملی پوشان می دهیم برای دور جدید تمرینات آماده می شویم تا خود را برای حضوری شایسته در بازی های آسیایی جاکارتا مهیا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گوران ماکسیموویچ اظهار داشت: از روزی که به تهران آمدم برای حضور در جاکارتا برنامه ریزی کرده و تا امروز این برنامه به خوبی پیش رفته است. امیدوارم بتوانیم در جاکارتا به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر امکانات همه چیز خوب است. در فدراسیون دستگاه‌های الکترونیکی خوبی وجود دارد که از آن ها استفاده می کنیم، به نظر من در تفنگ بادی مشکلی نداریم و می توان به نتیجه امیدوار بود اما در 50 متر کارمان سخت است.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران یادآور شد: متاسفانه هوای تهران بسیار گرم شده و این برای ما خوب نیست. عملکرد بچه ها تحت تاثیر شرایط آب و هوایی تغییر پیدا می کند و باید خود را با شرایط محیطی منطبق کنیم.

گوران ماکسیمویچ درخصوص پیش بینی عملکرد ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی گفت: بازی‌های آسیایی یک مسابقه مهم است اما در این بازی‌ها در رشته بادی خانم‌ها و سه وضععیت زنان و مردان شانس خوبی داریم اما در 50 متر آقایان نزدیک به فینال هستیم. به نظر من در میکس شانس خوبی داریم اما باید ببینیم رقابت ها به چه صورت پیش می‌رود. ما برای موفقیت تلاش و کار کرده ایم و امیدوارم این مهم محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز