بازیکنان امید تاکتیک پذیری و تکنیک بالایی دارند؛

کلانی: کی‌روش به تیم امید کمک کند/ با حمایت مسئولان می‌توانیم به المپیک صعود کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۸:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۱۲۹
کلانی: کی‌روش به تیم امید کمک کند/ با حمایت مسئولان می‌توانیم به المپیک صعود کنیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش صد در صد می تواند به تیم ملی امید کمک کند اما در این خصوص کرانچار سرمربی تیم ملی امید و مربیان باید نظر دهند به اعتقاد من باید اتاق فکری تشکیل شود و راجع به این موضوعات تصمیم گیری شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی فوتبال امید به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص همکاری اش با این تیم گفت: همیشه علاقه‌مند بودم کاری برای فوتبال و جوانان کشور انجام دهم و به عنوان مشاوره بتوانم دانش خود را در اختیار جوانان قرار دهم و زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد همکاری با فدراسیون فوتبال و کمیته فنی را ارائه داد قبول کردم.

وی با بیان این که به عنوان عضوی که در استعدادیابی و گسترش فوتبال در اقلیم های مختلف کشور، بازسازی فوتبال پایه، تنظیم مانیفیست فوتبال حرفه ای به صورت جامع با فدراسیون فوتبال همکاری می کنم، افزود: در کنار اینها علاقمند بودم تا در کنار حمید استیلی به تیم ملی امید کمک کنم.

کلانی ادامه داد: همه هم و غم کلیه کسانی که با فوتبال سرکار دارند از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال، بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان این است که تا آنجایی که امکان دارد کمک کنند تا تیم امید بعد از ۴۴ سال به المپیک صعود کند و بتواند نتیجه خوبی در آنجا کسب کند.

وی افزود: فکر می کنم با وجود این جوانان خوب و برومند که تاکتیک پذیری و تکنیک بالایی دارند و با حمایت و دلسوزی مسئولین، مربیان و کادر فنی بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

این پیشکسوت فوتبال درخصوص نمایش تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه گفت: در بطن شناخت اعضای تیم، مربی، بازیکنان و ارتباطات آنها با یکدیگر نیستم و به خودم اجازه نمی‌دهم که از لحاظ فنی نظری بدهم اما به عنوان یک شهروند و ایرانی می توانم بگویم کاری که تیم ملی فوتبال در روسیه کرد کار بزرگی بود و باعث افتخار ایران شد.

وی ادامه داد: همانطور که وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد، هیچ کس چنین توقعی از تیم ملی ما در جام‌جهانی نداشت اما نتیجه‌ای که رقم خورد، باعث خوشحالی و سربلندی ایران شد.

کلانی همچنین درخصوص قرارداد کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی ایران گفت: واقعیت این است که این قرارداد بایستی کمی اصلاح شود

او گفت: کی روش قراردادی دارد و از آن به عنوان یک مربی با تجربه و یک «بیزینس من» و کسی که کارش چه به عنوان مدرس و چه به عنوان مربی مورد تایید است استفاده می کند.

او دستیار فرگوسن بزرگترین مربی دنیا بوده و در تیم های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال سرمربی گری کرده است. اینکه ما نحوه قراردادش با تیم های قبلی را بررسی نکرده ایم و بر پایه آن ها قراردادش با ایران را نبسته ایم موضوع دیگری است که باید در جای خود به آن پرداخته شود.

وی درخصوص ادامه همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال گفت: آخرین حرفی که از رئیس فدراسیون فوتبال شنیدم این بود که تا پایان جام ملت های آسیا کی روش سرمربی تیم ملی خواهد بود.

کلانی درخصوص این سوال که آیا کی‌روش می‌تواند به تیم ملی امید کمک کند، یا نه گفت: صددرصد می تواند کمک کند اما در این خصوص کرانچار سرمربی تیم ملی امید و مربیان باید نظر دهند به اعتقاد من باید اتاق فکری تشکیل شود و راجع به این موضوعات تصمیم گیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز