مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

دستورالعمل صرفه‌جویی انرژی به مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۴:۳۲
کد خبر: ۷۳۲۳۲۰
دستورالعمل صرفه‌جویی انرژی به مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: مدیران مجموعه ها با توجه به دستورالعملی که به آنها داده ایم صرفه جویی را آغاز کرده اند و به طور مرتب به ما گزارش می دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن کریمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص صرفه جویی در انرژی گفت: با توجه به وضعیت کم آبی در کل کشور تصمیم گرفتیم در تاریخ شانزدهم تیرماه سال جاری طی ابلاغیه ای به تمام معاونین، مدیران مجموعه ها و ستادی خود در این خصوص تذکر و برنامه بدهیم و مقرر شد صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند و ما نیز بر روی کار آنها کنترل و نظارت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مدیران مجموعه ها با توجه به دستورالعملی که به آنها داده ایم صرفه جویی را آغاز کرده اند و به طور مرتب گزارش می دهند. این صرفه جویی ها در موتورخانه، مجموعه ها، چیلرها، آبیاری فضای سبز و استفاده از لامپ های کم مصرف آغاز شده است.

کریمی اظهار داشت: در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و با بازدید میدانی که از بخش های مختلف داشتیم برای کاهش صرف انرژی با استفاده از لامپ های کم مصرف برای روشنایی اتاق ها و صرفه جویی برای پایین آوردن فشار وارد بر محیط و کاهش هزینه های شرکت قدم برداشتیم و این ها از جمله مواردی است که به پرسنل و مدیران تاکید کرده ایم تا رعایت کنند.

کریمی افزود: به طور مرتب از اماکن ورزشی و مجموعه ها بازدید خواهیم داشت و ضمن رعایت کاهش مصرف انرژی به بهره برداران هم ابلاغ شده تا در اماکن خود صرفه جویی برق،آب و انرژی را داشته باشند. در مجموعه ها ساعات آبیاری فضای سبز را تغییر داده ایم به طوری که ساعت غیر پیک و عصر این کار انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: در پروژه های ورزشی هم این مساله رعایت می شود و سیستم های روشنایی و انرژی را به روز کرده ایم و در تمامی موارد سعی می کنیم از لوازم کم مصرف استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز