هیچ بازیکن و تیمی زنگ تفریح نیست؛

موسوی: کار ساده‌ای در بازی‌های آسیایی نداریم

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۳۲۳۴۶
موسوی: کار ساده‌ای در بازی‌های آسیایی نداریم
مربی تیم ملی بزرگسالان گفت: با توجه به المپیکی شدن کاراته، قطعاً کار ساده ای در بازی‌های آسیایی نداریم، هیچ بازیکن و تیمی زنگ تفریح نیست و همه برای کسب نتیجه تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستاره موسوی مربی تیم ملی کاراته بانوان اظهار داشت: اردوی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در بازی های آسیایی از صبح روز سه شنبه 2 مرداد ماه آغاز می شود و کاراته کاها 3 اردوی منسجم 7 روزه تا زمان اعزام به رقابت ها را درپیش خواهند داشت.

وی افزود: طراوت خاکسار در وزن منهای55، رزیتا علیپور در وزن منهای 61، پگاه زنگنه در وزن منهای 68 و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم 4 کاراته کا اعزامی به بازی های آسیایی هستند.

موسوی گفت: طبق برنامه تمرینات کاراته، میدانی و بدنسازی در اردوها انجام می شود و دراین مرحله بچه ها علاوه بر انجام تمرینات تخصصی، یکسری ایرادها و نواقص ریز خود را برطرف خواهند کرد و در مراحل بعدی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی کاملا با مسابقات دیگر متفاوت است اما حساسیت و تاثیرگذاری در رنکینگ المپیک را ندارد با این حال این پیکارها نه فقط برای کاراته بلکه برای تمامی رشته های ورزشی مهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز