کره‌جنوبی و چین از مهمترین حریفان ما هستند؛

خلیفه: حفظ عنوان قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۵:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۴۵۹
خلیفه: حفظ عنوان قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است
سرمربی تیم اعزامی به مسابقات گرنداِسلم گفت: تیم ما هم در مسابقات تیمی جهان و هم در نخستین دوره رقابت‌های تیمی گرنداِسلم عنوان قهرمانی را کسب کرد و قطعا کارمان در این دوره سخت‌تر خواهد بود چراکه همیشه حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات تیمی گرنداِسلم از روز جمعه – 5 خردادماه به مدت دو روز در "ووشی" چین برگزار می‌شود؛ تیم ایران در مسابقات تیمی جهان در "آبیجان" ساحل عاج موفق شد مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کند و بر همین اساس به عنوان نخستین تیم برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شد.

سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم اعزامی به این دوره از رقابت‌ها که قهرمانی شیرین در مسابقات تیمی جهان و نخستین دوره گرنداِسلم را برای ایران رقم زد در خصوص شرایط تیم پیش از راهی شدن به این دوره از رقابت‌ها گفت: روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی را در فرصتی یک‌ماهه‌ای که در اختیار داشتیم، پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر بچه‌ها به آمادگی لازم رسیده‌اند. امروز صبح آخرین تمرین خود را برپا کردیم و انشالله شب راهی چین می‌شویم.

وی افزود: این رقابت‌ها شرایط خاص خود را دارد و ما تمرینات را بر همین اساس پیگیری کردیم؛ در ترکیب تیم تغییرات زیادی داشتیم و 3 نفر از آنها برای نخستین بار است که در رویدادی به این شکل حضور پیدا می‌کنند. نفرات خوبی را در اختیار داریم که در تمرینات از هیچ تلاشی دریغ نکردند و انشالله بتوانیم با همت آن ها عنوان قهرمانی دور قبل را تکرار نماییم.

خلیفه تصریح کرد: تیم ما هم در مسابقات تیمی جهان و هم در نخستین دوره مسابقات تیمی گرنداِسلم عنوان قهرمانی را کسب کرد و قطعا کارمان در این دوره سخت‌تر خواهد بود چراکه همیشه حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر خواهد بود. ما تلاش خود را کرده‌ایم و انشالله برکتش را حضرت حق می‌دهد.

سرمربی تیم اعزامی گرنداِسلم با اشاره به مهمترین رقبای ایران گفت: کره‌جنوبی و چین از مهمترین حریفان ما هستند اما دیگر کشورهایی همچون نیجر، ساحل عاج و .... را نمی‌توان دست کم گرفت و همگی مدعی کسب قهرمانی هستند.

وی در پایان گفت: از رییس فدراسیون که با حضورشان در اردو باعث قوت قلب و انگیزه دو چندان ملی‌پوشان شدند و همچنین تمامی کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم ما را از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز