وینفرد شفر:

بیشتر از همیشه به حمایت هواداران استقلال نیاز داریم

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۷:۲۳
کد خبر: ۷۳۲۹۰۱
بیشتر از همیشه به حمایت هواداران استقلال نیاز داریم
سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز سه شنبه درباره شرایط این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر بعد از تمرین روز سه‌شنبه درباره وضعیت آبی‌ها گفت: شما دیدید که تیم ما، یک تیم زیر 21 سال در کنار چند بازیکن با تجربه است. خیلی از بازیکنان ایرانی ما از شرایط خوشحال نیستند. بازیکنان داخلی قلب تیم ما هستند و یک سری از بازیکنان نیز منتظر حقوق خود از سال گذشته هستند. 5 بازیکن ما که برابر ذوب آهن به میدان رفتند در آخرین بازی فصل در کنار ما حضور ندارند. من بهترین آرزوها و امیدها را برای هواداران دارم اما ما نیاز به زمان داریم. یک سری بازیکنان جوان و با استعداد داریم و نیاز به زمان داریم تا پیشرفت کنیم.

او افزود: مقداری به زمان نیاز داریم زیرا تیم ما جوان شده و باید زمان داشته باشیم تا این بازیکنان پیشرفت کنند. با این شرایطی که الان داریم، شانس زیادی برای موفقیت بزرگ نداریم. ما الان خیلی سخت کار می کنیم و همه با همه وجود تلاش می کنند اما این بازیکنان جوان چند ماه به زمان نیاز دارند تا به سطحی برسند که همه از تیم استقلال انتظار دارند. ما کار خود را به همه وجود انجام می دهیم اما از حالا نمی توان درباره بازی صحبت کرد. امیدوارم بازیکنان برای بازی آزاد و رها شوند زیرا آنها نگرانی ها و دلخوری هایی برای شروع فصل از لحاظ مالی داشتند که آنها را به مدیرعامل گفتیم و ایشان نیز امروز با بازیکنان صحبت کردند و امیدواریم خیلی سریع مشکلات برطرف شود.

سرمربی استقلال درباره تیام و چپاروف گفت: سرور و تیام را در استانبول همزمان با مدیران قبلی باشگاه ملاقات کردم. آن زمان به آنها گفتند تا فردا پول خود را می گیرید اما این اتفاق رخ نداد. اما از هواداران درخواست دارم که بیشتر از قبل از تیم حمایت کنند زیرا تیم ما جوان شده و نیاز به زمان بیشتری دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز