محمدرضا داورزنی:

امیدواریم روز به روز تعامل نیروهای مسلح با وزارت ورزش و جوانان بیشتر شود

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۹۹۲
امیدواریم روز به روز تعامل نیروهای مسلح با وزارت ورزش و جوانان  بیشتر شود
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از گذشته نیروهای مسلح با سازمان تربیت بدنی وقت و وزارت ورزش و جوانان فعلی ارتباط تنگاتنگی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه روسای جدید هیات های ورزشی آجا گفت: توفیق داشتم که از نزدیک خدمت بزرگواران ارتش جمهوری اسلامی برسم و به آنها خسته نباشید بگویم. هشت سال دفاع مقدس سرشار از نقش پررنگ ارتش در آن سال هاست. با توجه به اینکه در این سال ها همیشه دشمن ما را تهدید کرده لذا نیازمند این هستیم که نیروهای مسلح ما همیشه در آمادگی کامل به سر ببرند و ارتش نیز نقش بسزایی دارند.

وی افزود: درزمان جنگ تحمیلی یکی ازمشکلات مانبود نیروی متخصص برای آموزش نیروهای مسلح بود و نیروهای ما به ورزش احتیاج داشتند. در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی یکی از نیروهای مسلح به شمار می رود که کشور به آن تکیه کرده و هرچه نیروهای مسلح ما قوی تر باشند قطعا خیال ما راحت تر خواهد بود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: از گذشته نیروهای مسلح با سازمان تربیت بدنی وقت و وزارت ورزش و جوانان فعلی ارتباط تنگاتنگی داشته و در دو دهه گذشته این ارتباط بیشتر شده و از ظرفیت های دوطرف استفاده شده است. درخصوص پرورش قهرمانان ملی نیروهای مسلح نقش زیادی داشته است. به عنوان کسی که در این حوزه کار کرده ام درک کامل از ضرورت وجود ورزش در نیروهای مسلح دارم.‌امیدواریم روز به روز تعامل نیروهای مسلح با وزارت ورزش  و جوانان  بیشتر شود چون مجموعه وزارت ورزش در خدمت کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز