رییس ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نمایش خوب در مسابقات سیزم اقتدار نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد/ اهمیت ورزش در نیروهای مسلح دوچندان است

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۶:۰۹
کد خبر: ۷۳۳۰۰۱
نمایش خوب در مسابقات سیزم اقتدار نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد/ اهمیت ورزش در نیروهای مسلح دوچندان است
رییس ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک نظامی خوب باید از لحاظ شرایط جسمانی کارآمد باشد و امروز لازم است که برنامه ورزشی مناسب در نیروهای مسلح پیاده شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر دریادار سیاری رییس ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی در مراسم معارفه روسای جدید هیات های ورزشی آجا گفت: ابتدا  تشکر می کنم از زحمات چندین ساله سردار باران چشمه که برای ورزش در نیروهای مسلح زحمت زیادی کشیدند و برای سردار پیامبری آرزوی توفیق دارم. جامعه پویا ویژگی های خودش را دارد و مهمترین ویژگی آن وجود انسان های فعال و پویا است.‌

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از عوامل موثر در پویایی انسان ها ورزش است، ورزش است که می تواند به شادابی و نشاط و سلامتی کمک کند. کسانی که در این حوزه تلاش می کنند سطح سلامتی جامعه را ارتقا می دهند. اهمیت ورزش در نیروهای مسلح دوچندان است. ابزار کار نیروهای مسلح ابعادی دارند که مهمترین آن نیروی انسانی است. نیروی انسانی از بدو ورود تا پایان خدمت تعریف دارد که در نیروهای مسلح باید چه کارهایی را انجام دهند. یک شرایط جسمانی مناسب احتیاج است که یک فرد در نیروهای مسلح بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. ما در نیروهای مسلح ورزش را به صورت جدی دنبال می کنیم.

رییس ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یک نظامی خوب باید از لحاظ شرایط جسمانی کارآمد باشد و امروز لازم است که برنامه ورزشی مناسب در نیروهای مسلح پیاده شود. ورزش در نیروهای مسلح باید در توانایی رزم خود را نشان دهد. نباید اینطور باشد که ما فقط به ورزش همگانی توجه داشته باشیم و باید به معقوله ورزش قهرمانی نیز توجه لازم را داشته باشیم. ما اگر در مسابقات سیزم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم در حقیقت اقتدار نیروهای مسلح ایران را نشان می دهیم. از زحمات همه عزیزان تشکر میکنم که به ورزش نیروهای مسلح اهمیت می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز