محمد ابراهیم امامی:

چهار داور زن کشورمان مسابقات مهم اروپایی را قضاوت کردند

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۳۱۴۲
محمد ابراهیم امامی گفت: 4 داور بانوی ایرانی با عملکرد مناسب در رقابت های قهرمانی نونهالان اروپا در لیست داوران بین المللی اتحادیه جهانی قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور با بیان این مطلب گفت: خانم ها، مریم ارم آبادی از مازندران، فاطمه کدخدازاده از یزد، لیلا امانی بنی از اصفهان و سمیه خانی از گلستان 4 داور کشتی کلاسیک بانوان کشورمان بودند که در کلاس بین المللی داوری کشتی طی روزهای 22 تا 28 خرداد ماه همزمان با مسابقات قهرمانی نونهالان اروپا در شهر گیور مجارستان شرکت کردند.

امامی داور المپیکی که همراه با داوران کشور در رقابت های اروپایی نونهالان حضور داشت درمورد نحوه عملکرد داوران بانوی کشورمان در این کلاس بین المللی گفت: این داوران 2 روز در کلاس های تئوری حضور یافتند و در نهایت در آزمون های کتبی، ویدیو و جدول با توجه به اعلام مدرسان روس و ترک، موفق عمل کردند.

وی ادامه داد: همچنین داوران بانوی کشورمان که برای اولین بار در کشتی ایران به کلاس بین المللی اعزام شده بودند، در مسابقات نونهالان به داوری پرداختند و آزمون عملی داوری را در سطح بسیار بالایی پشت سر گذاشتند ومدرسین اتحادیه جهانی از جمله ابراهیم اوغلو ترکیه ای از عملکرد آن ها رضایت داشتند.

امامی تصریح کرد: دیدارهای حساسی همچون مسابقات نیمه نهایی، فینال و رده بندی به داوران کشورمان سپرده شد و آن ها در این قضاوت ها موفق عمل کردند.

وی اظهار داشت: البته این داوران پیش از حضور در این کلاس بین المللی در چندین دوره آموزشی زیر نظر مدرسان خارجی و داخلی شرکت کردند و با استفاده از فیلم ها و اسلاید و جزوات آموزشی، آخرین قوانین و مقررات کشتی برای آن ها تشریح شد تا با آمادگی کامل در این دوره حاضر شوند.

امامی گفت: اینکه تمامی داوران شرکت کننده از کشور در این کلاس بین المللی توانستند با موفقیت آزمون های مربوطه را پشت سرگذاشته و درجه بین المللی را اخذ کنند بسیار حائز اهمیت است.

امامی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بانوان کشورو بسیاری از کشورهای دیگر از کشتی کلاسیک و برگزاری رقابت های این رشته ورزشی در سطح بین المللی این موفقیت کمک شایانی به رشد و ارتقا این رشته ورزشی خواهد داشت و با برنامه ریزی انجام شده از سوی ارکان مختلف فدراسیون از جمله نایب رئیس بانوان، روابط بین الملل و کمیسیون داوران، انشااله در سال های آتی شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه بین المللی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز