مائده برهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هنوز با پیکان تمدید نکرده‌ام/ عملکردمان در جام باشگاه‌های آسیا قابل دفاع است

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۴:۳۳
کد خبر: ۷۳۳۳۲۶
هنوز با پیکان تمدید نکرده‌ام/ عملکردمان در جام باشگاه‌های آسیا قابل دفاع است
دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان گفت: تمام تلاشمان را به کار بردیم که نسبت به دوره قبل حداقل یک پله صعود داشته باشیم، ولی خب تیم های حریف همه با آمادگی کامل در رقابت ها حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال بانوان پیکان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که اولین حضور خود در رقابت های جام باشگاه آسیا را تجربه می کرد، با کسب پنج باخت و یک برد به مقام ششم مسابقات دست یافت.

مائده برهانی کاپیتان تیم پیکان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح برگزاری این دوره از رقابت ها عنوان کرد: سطح رقابت ها مثل دوره های قبل بالا بود؛ هرچند که تیم پیکان اولین حضور خود را تجربه می کرد، اما عملکرد خوبی برابر تیم های بزرگ آسیایی داشت. تمام تلاشمان را به کار بردیم که نسبت به دوره قبل حداقل یک پله صعود داشته باشیم، ولی خب تیم های حریف همه با آمادگی کامل در رقابت ها حاضر شدند، به اعتقاد من با توجه به تمریناتی که تیم پیکان پیش از اعزام به مسابقات انجام داده بود نتیجه قابل قبولی کس کردیم.

دریافت کننده تیم ملی ادامه داد: تیم های ایرانی که به جام باشگاه های آسیا اعزام می شوند به هیچ عنوان قابل مقایسه با دیگر تیم های حاضر در این مسابقات نیستند، مثلا در همین دوره نماینده تیم قزاقستان در ترکیب اصلی خود بیشتر بازیکنان ملی پوش و دو بازیکن خارجی قدرتمند را دراختیار داشت، یا تیم سنگال هم همینطور چهار بازیکن خارجی حاضر در این تیم از بازیکنان بسیار قوی تیم محسوب می شدند.

برهانی افزود:  این امکانات در حالی در اختیار دیگر تیم های آسیایی هستند که ما در سطح باشگاهی همچنان با مشکلات مالی، نبود یک اسپانسر قوی دست وپنجه نرم می کنیم، ما حتی نمی توانیم یک مربی مرد داشته باشیم، پس با این شرایط نمی توانیم خودمان را با این تیم ها مقایسه کنیم، هرچند که اگر نگاهی به تاریخچه لیگ بانوان و جام باشگاه های آسیا بیاندازیم متوجه رشد والیبال بانوان در چند سال اخیر می شویم، ولی این پیشرفت روند کندی دارد که این هم برمی گردد به همان مسائلی که اشاره کردم.

کاپیتان تیم ملی درباره فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان بیان کرد: قرارداد بازیکنان در لیگ یک ساله است. هنوز با پیکان تمدید نکرده ام،  در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارم و فعلا درگیر اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات AVC کاپ هستیم.

وی با اشاره شرایط خوب اردوهای تیم ملی ادامه داد: شرایط اردو روند خوبی داشته است، دور جدید تمرینات از امروز تا دهم مرداد برگزار می شود، در این دوره با تیم های قزاقستان، فیلیپین و استرالیا همگروه هستیم و تمام سعی مان را به کار می گیریم نتیجه قابل دفاعی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز