مازیار ناظمی:

ورزش سرمایه‌ای اجتماعی برای امیدبخشی و ترویج شادی و نشاط در جامعه است

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۴:۲۶
کد خبر: ۷۳۳۴۰۸
ورزش سرمایه‌ای اجتماعی برای امیدبخشی و ترویج شادی و نشاط در جامعه است
رییس مرکز روابط عمومی و‌ اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از ورزش به عنوان سرمایه ای اجتماعی برای امیدبخشی و ترویج شادی و نشاط یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار ناظمی در جلسه مسوولان روابط عمومی فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا که به میزبانی فدراسیون تیراندازی برگزار شد به رویدادهای ورزشی پیش روی اشاره کرد و در این خصوص بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا را مورد توجه قرارداد.

او در ادامه سخنانش به تاثیر اجتماعی بازی های جام جهانی در کشور پرداخت و افزود: هیچ فردی را نمی توان پیدا کرد که شادی دو هفته ای مردم در حین برگزاری بازی های جام‌جهانی روسیه را منکر شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از ورزش به عنوان سرمایه ای اجتماعی برای امیدبخشی و ترویج شادی و نشاط یاد کرد که باید مسوولان روابط عمومی ها این ویژگی مهم ورزش را مورد توجه قرار دهند.

وی توضیح داد که با بیش از ۵۰ فدراسیون و ۳۱ استان فعال در حوزه ورزش می توان موجی عظیم در حوزه خبر و اطلاع رسانی ایجاد کرد چرا که ویژگی ورزش هیجان است و این نقش می تواند به واسطه روابط عمومی ها ایجاد شود.

ناظمی در این خصوص بهره گیری از فضای مجازی و رسانه های نوین را مورد تاکید قرار داد و افزود: در آستانه رویدادهای بزرگ ورزشی، مهندسی اخبار نقش مهمی در ارائه اطلاعات دقیق و صحیح دارد و مسوولان روابط عمومی های فدراسیون‌های ورزشی باید به این مهم توجه کنند .

وی در این جلسه از مدیران روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی خواست تا نقش مشاوره را برای روسای فدراسیون‌های ورزشی ایفا کنند چرا که ما با وجود فضای مجازی و رسانه های جدید در عصر دیده شدن قرار داریم.

ناظمی همچنین وحدت، همدلی، ایجاد نشاط، پیش، حین و پس از مسابقات را بسیار مهم خواند و تاکید کرد که امید بخشی ،شادی آفرینی با کمک جامعه مرجع و جلوگیری از تخریب قهرمانان باید در برنامه ریزی ها تاکید شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز