آمادگی لازم را برای این بازی سخت به دست آورده ایم؛

نمازی: حضور نساجی به جذابیت لیگ کمک می کند/ تبریزی بازیکن ذوب آهن است

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۲:۰۸
کد خبر: ۷۳۳۵۲۳
نمازی: حضور نساجی به جذابیت لیگ کمک می کند/ تبریزی بازیکن ذوب آهن است
سرمربی ذوب آهن گفت: خوشحالیم که مقابل یک تیم خوب و یک مربی خوب و هواداران پرشور تیم نساجی قرار است بازی کنیم،بی تردید کار ما مقابل نساجی سخت است .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیمهای  نساجی و ذوب آهن فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر می‌روند. امید نمازی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: حضور تیم خوبی مانند نساجی مازندران پس از چندین سال در لیگ برتر جای تبریک دارد. آن‌ها تماشاگران پر شور و پر اشتیاقی دارند و می‌توانند جذابیت زیادی به لیگ برتر اضافه کنند. تیم ما از ۲۷ خرداد تمرین‌هایش را شروع کرد و تمرین‌های خوبی داشتیم. سعی کردیم شرایط تیم را به جایی برسانیم که برای بازی اول آمادگی لازم را داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن افزود: خوشحالیم که مقابل یک تیم خوب و یک مربی خوب و هواداران پرشور تیم نساجی قرار است بازی کنیم،بی تردید  کار ما مقابل نساجی سخت است و انگیزه بالایی برای تیم نساجی مقابل تیم ما وجود دارد. ما با توجه به این که سابقه زیادی در حضور در لیگ برتر داریم باید متوجه این انگیزه باشیم و بتوانیم مقاومت کنیم تا نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

او در ادامه گفت: مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی وضعیت خاص خودش را دارد. معمولا بازیکنان مازندرانی بازیکنان پرتوانی هستند و ما این مساله را می‌دانیم و به بازیکنان خودمان گوشزد کردیم و به خاطر همین این بازی، بازی سختی خواهد بود ولی ما تیم را طوری تمرین دادیم که بتوانیم آمادگی لازم را برای این بازی به دست آوریم.

او در ادامه درباره مصدومان تیمش گفت: فقط مسعود حسن‌زاده که تازه به جمع ما اضافه شده دچار مصدومیت شده و قادر نیست تیم ما را همراهی کند. محمدباقر صادقی هم در این بازی به علت مصدومیت جزئی که دچارش شده، قادر نیست ما را همراهی کند.

نمازی گفت: تیم ذوب آهن سال پیش با هدایت آقای قلعه‌نویی شروع نسبتا خوبی نداشت ولی توانستند یک روند خوبی را پیدا کنند و در نهایت به رده دوم صعود کنند و سهمیه آسیایی بگیرند و فاصله‌ای تا قهرمانی هم نداشتند ولی امسال با تغییراتی که انجام شده، مطمئنا شیوه بازی و فلسفه‌ای که من در فوتبال مد نظر دارم، با سال پیش تفاوت خواهد داشت. ما خوشبختانه یکی از اولین تیم‌هایی بودیم که تمرین‌های خود را آغاز کردیم و به طور کامل بازیکنان را در اختیار داشتیم. به خاطر همین ما آمادگی کامل را داریم که بتوانیم در شروع مسابقه‌ها نمایش خوبی را داشته باشیم.

او درباره مصاحبه‌ای که کی‌روش درباره او انجام داده گفت: درباره صحبت‌هایی که آقای کی‌روش انجام داده باید از خودش پرسید که علت این صحبت‌ها چه بوده است اما من عقیده خودم را می‌گویم. من در چند سالی که با آقای کی‌روش کار کردم، شاید نزدیک‌ترین شخص به او بودم. در کادر فنی و حتی در مسائل فنی از نظرات و عقاید بنده بسیار استفاده می‌کردند اما تا یک جایی به آقای کی‌روش حق می‌دهم. صحبت‌های آقای کی‌روش از روی ناراحتی بود چون وقتی من این قدر با او در تمام مسائل نزدیک بودم، وقتی از تیم ملی رفتم باعث ناراحتی شدم. آقای آذری هم فقط از آقای کی‌روش برای انتخاب من یک مشورت ساده گرفته بود.

او در مورد نتایج ضعیفی که با استیل آذین در زمان سرمربی‌گری محمد خاکپور به دست آورده بود گفت: من در زمان هدایت آقای خاکپور دستیار ایشان بودم. او مرا از آمریکا به ایران آورد چون اعتقاد داشت که می‌توانم به تیم کمک کنم و بیشترین اعتماد را به من داشت چون کار من را در آمریکا دیده بود و در آن موقع به من زنگ زد و گفت به ایران بیا تا در استیل آذین به من کمک کنی. من هم به این چالش دست رد نزدم و دوست داشتم در ایران هم تجربه کار داشته باشم. متاسفانه استیل آذین آن سال طوری بسته شده بود که از ستاره‌های چند تیم بازیکن جذب شده بود و این روش تیم بستن نتیجه نداد.

نمازی ادامه داد: شما اگر ستاره‌های تیم‌های مختلف را در یک تیم جای دهید همه دوست دارند ساز خودشان را بزنند و هیچ هماهنگی به وجود نمی‌آید. من زیاد وارد جزئیات نمی‌شوم اما به هر حال به محض ورود من در نیم فصل دوم، توانستیم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کنیم. وقتی هم که آقای خاکپور در اواسط لیگ باشگاه را ترک کرد، من در دو بازی به عنوان سرمربی کنار زمین ایستادم. یک بازی مقابل صبا باتری و بازی دیگر مقابل صنعت نفت آبادان. ما صبا باتری را بعد از چند بازی توانستیم با نتیجه ۳ بر یک شکست دهیم. در بازی با صنعت نفت آبادان هم ما یک بر صفر جلو بودیم اما دستوراتی که از پشت پرده آمد، باعث شد تدبیرهای تاکتیکی من تحت‌الشعاع قرار بگیرد و بازی را واگذار کنیم. در ادامه هم آقای یاوری هدایت تیم را بر عهده گرفت که از ۸ بازی، ۷ تا را واگذار کرد و یک بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و در آن حالت ما لیگ را به پایان رساندیم.

او درباره شرایط خود در زمان حضور در تیم ملی هم گفت: مسائل مختلفی سر جدایی من از تیم ملی وجود داشت که مساله مالی تنها یکی از دلایل آن بود.

او درباره انتقال مرتضی تبریزی به استقلال گفت: تا زمانی که به من اعلام نکنند مرتضی تبریزی به استقلال پیوسته، او همچنان بازیکن ذوب آهن است. من تا جایی که فکر کنم این بازیکن به درد تیم می‌خورد، از او استفاده می‌کنم.

او درباره جواد نکونام، سرمربی نساجی مازندران هم گفت: جواد نکونام دوست خوب من است و چهار سال و اندی با هم کار کردیم و در تیم ملی رابطه خوبی داشتیم و واقعا توانست توانایی خودش را در مربی‌گری نشان دهد. من هم از این اتفاق خوشحال بودم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. الان هم می‌تواند در لیگ برتر خیلی چیزها برای گفتن داشته باشد. او بازیکنی بود که در بهترین سطح اروپا بازی کرد و این مساله را به مربی‌گری‌اش انتقال داده است. او قطعا افکار جدیدی را به فوتبال ایران منتقل خواهد کرد.

او در ادامه گفت: من فکر نمی‌کنم چون چهار سال با آقای کی‌روش کار کرده باشیم، دارای تفکرات یکسان در مربی‌گری باشیم. من احساس می‌کنم که تفکرات ما در مربی‌گری متفاوت است و مطمئنا آقای نکونام برای تیم خودش یک برنامه دارد و من هم برای تیم خودم یک برنامه دیگر ولی این مساله می‌تواند جالب باشد و این بازی می‌تواند جذاب باشد و امیدوارم که همه بتوانند از این بازی لذت ببرند.

او درباره انتخاب نشدن محسن مسلمان به عنوان بهترین پاسور لیگ گفت: من نمی‌توانم در این زمینه زیاد اظهار نظر کنم. باید دید ضوابطی که برای انتخاب بهترین پاسور لیگ بوده آیا فقط پاس نهایی و پاس آخر بوده است؟ محسن مسلمان با این که خیلی از بازی‌ها را بازی نکرد بهترین پاس‌های آخر را داد و اگر این ملاک باشد باید جایزه به او داده می‌شد ولی احتمالا سازمان لیگ معیارهای دیگری برای دادن این جایزه داشته است. من بیشتر از این نمی‌توانم اظهار نظر کنم چون محسن مسلمان فصل پیش بازیکن پرسپولیس بود ولی در حال حاضر برای ما خوب کار می‌کند. من از او راضی هستم. امیدوارم این جایزه را امسال بتواند با پیراهن ذوب آهن به دست بیاورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز