همه ایران می‌دانند که تماشاگران نساجی زبانزد خاص و عام هستند؛

نکونام: ذوب‌آهن را اسیر خودمان کردیم/ به نمازی تبریک می‌گویم

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۲:۱۷
کد خبر: ۷۳۳۸۶۸
نکونام: ذوب‌آهن را اسیر خودمان کردیم/ به نمازی تبریک می‌گویم
جواد نکونام گفت: ما پارسال با آلومینیوم اراک بازی می کردیم و امسال با ذوب آهنی که نایب قهرمان آسیاست.تیم آنها فوق‌العاده بود. تبریک می‌گویم به امید نمازی اما ما این تیم را اسیر خودمان کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن با اشاره به تشویق تماشاگران گفت: همه ایران می‌دانند تماشاگران نساجی زبانزد خاص و عام هستند. ذوب آهن لذت خوب یک فوتبال را پیش این هواداران برد. از این موضوع خوشحالم. امیدوارم بتوانیم قدردان محبت‌های آنها باشیم.هواداران ما می توانند در لیگ امسال الگو باشند.

نکونام این را گفت و ادامه داد: 24 سال طول کشیده این تیم بالا آمده است. در لیگ یک که بازی نمی‌کنیم. امروز با دو تا بازیکن لیگ برتری بازی کردیم. ما دو تا مصدوم داشتیم و امید سینک هم نتوانست بازی کند. تیم امید هم لطف کرده به زور قبل از بازی بازیکن ما را گرفته است. من خواهش می‌کنم به این چیزها دقت کنید. ما پارسال با آلومینیوم اراک بازی می‌کردیم و امسال با ذوب‌آهنی که نایب قهرمان آسیاست. تیم آنها فوق‌العاده بود. تبریک می‌گویم به امید نمازی اما ما این تیم را اسیر خودمان کردیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که تیم شما در 15 دقیقه اول خیلی به تیم ذوب‌آهن فشار وارد کرد اما بعد از این‌که ناظر بازی برای دقایقی بازی را قطع کرد، این فشارها از روی ذوب‌آهن کم شد و دلیل این کار چه بود، گفت: با توجه به اتفاقی که رخ داد، من به مهدی هاشمی‌نسب گفتم که برود و بازیکنان را از خواب بیدار کند و آنها از جو اتفاقات خارج شوند، به هر حال ما نیمه اول می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، اما نتوانستیم و متأسفانه به ضرر تیم ما شد. برنامه ما این بود که حداقل توپ‌گیری کنیم. برنامه ما این بود که به آنها فضا بدهیم تا بازی کنند و از اشتباهات آنها استفاده کنیم، این اتفاق هم رخ داد اما متأسفانه نتوانستیم از اشتباهات آنها استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز