رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو – ترکیه؛

نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست امروز به مصاف حریفان خود می روند

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۶:۵۶
کد خبر: ۷۳۳۹۳۶
نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست امروز به مصاف حریفان خود می روند
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم مهران رضا زاده در دور نخست به مصاف احمت پکر از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران هند و قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن 65 کیلوگرم حسن مرادقلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آمیت از هند مبارزه می کند در همین وزن مهران نصیری در دور نخست به مصاف گئورگ کولایف از بلاروس می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده مبارزه میان نمایندگان ترکیه و اوکراین مصاف می دهد.

در وزن 74 کیلوگرم سعید داداش پور در دور اول با نماینده کشور ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران هند و اوکراین می رود.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا گودرزی در دور نخست با مورازی مچدلیدزه از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود. در همین وزن مجتبی گلیج در دور اول با ماگومد ابراگیم اف از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و ترکیه پیکار می کند.

تیم ایران در وزن 86 کیلوگرم نماینده نداشت.

بر اساس برنامه این رقابت ها، قرعه کشی اوزان 57، 65،  74، 86 و 97 کیلوگرم روز پنج شنبه 4 مردادماه و مسابقات آن روزهای 5 و 6 مردادماه و قرعه کشی اوزان 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم روز جمعه 5 مرداد و مسابقات آن روزهای 6 و 7 مردادماه برگزار می شود.

محمد باقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی و محمدجواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم و یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم این مسابقات هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز