نفت مسجد سلیمان ۰-۰ تراکتورسازی؛

توشاک اولین امتیاز را از جنوبی‌ها گرفت

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۲:۴۰
کد خبر: ۷۳۴۰۷۰
توشاک اولین امتیاز را از جنوبی‌ها گرفت
تیم نفت مسجد سلیمان در اولین دیدار خود در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در اولین هفته از لیگ هجدهم دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20:45 امشب به مصاف هم رفتند.

نفت مسجد سلیمان 0..........................................................................0 تراکتورسازی

 

اخطار: علی طاهران 51 (تراکتورسازی)، یوسف وکیا 57(نفت م سلیمان)، عباس عسگری 74( نفت م سلیمان)، علی اسماعیلی 93 (تراکتورسازی)

داور: کوپال ناظمی

کمک داوران: علی میرزابیگی، جلیل شعرانی

ناظر: مسعود مرادی

ورزشگاه: شهید بهنام محمودی

 

خلاصه بازی:

تیم نفت مسجد سلیمان بعد از کسب قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر در اولین هفته میزبان شاگردان توشاک بود. طبق انتظار تیم میهمان بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدای بازی صاحب چند موقعیت شد که ضربات نهایی دقت لازم را نداشت. نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در شروع نیمه دوم بازهم این تیم میزبان بود که بازی را بیشتر در اختیار داشت. در اواسط نیمه اول و اواسط نیمه دوم این بازی به دلیل گرمای هوا کولینگ بریک اعلام شد. تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز برای گلزنی مثمرثمر نبود و این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

لحظات حساس بازی:

در دقیقه 5 بازی حسین دوست دار اولین موقعیت را برای تیم نفت مسجد سلیمان خلق کرد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 10 اسماعیلی فر دومین موقعیت را برای جنوبی ها به دست آورد ولی قدر این موقعیت را ندانست. در دقیقه 19 میلاد میداوودی می‌توانست با یک شوت زیبا دروازه تراکتورسازی را باز کند ولی با اختلاف کمی ضربه او به بالای دروازه رفت. در دقیقه 34 بازی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تراکتورسازی ایجاد شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 37 شوت عسگری از روی ضربه آزاد فاصله 30 متری حاصلی به همراه نداشت و به اوت رفت. در دقیقه 45 ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تراکتور را میداوودی زد که توپ با عبور از مقابل پای مهاجمان نفت راه اوت را در پیش گرفت. در دقیقه 51 میداوودی روی یک ضربه زیبا فرصت داشت که دروازه حریف را باز کند که توپ او به بیرون رفت. در دقیقه 71 احسان پهلوان روی یک حرکت تکنیکی و زیبا فرصت گلزنی را بدست آورد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان:

میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، میلاد میداوودی (80 اکبر آفاق)، عباس عسگری، محمود قائد رحمتی (69 پیمان میری)، حسین دوستدار(85 صادق صادقی)، یوسف وکیا و علیرضا علیزاده

سرمربی نفت مسجد سلیمان: عبدالله ویسی

ترکیب تیم تراکتورسازی:

محسن فروزان، علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی طاهران (79 مهدی‌زاده)، علی اسماعیلی، یوسف سیدی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور(61 رضا عبدی) و احسان پهلوان

سرمربی تراکتورسازی: جان توشاک

نظر شما