مربیان ما هم بازی اول سایپا را دیدند؛

جلالی: رقم درخواستی رفیعی برای پیکان زیاد بود/ بازی های سنگینی داریم

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۳۴۰۷۷
جلالی: رقم درخواستی رفیعی برای پیکان زیاد بود/  بازی های سنگینی داریم
سرمربی پیکان، گفت: نمی دانیم رفیعی از فولاد چقدر گرفته است اما رقم درخواستی او برای تیم ما زیاد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مجید جلالی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت: در حمله موثر نبودیم و به همین دلیل بازی صفر بر صفر شد. اولین بازی با استقلال شاید نتیجه خوبی باشد اما برنامه ریزی ما این بود که برنده شویم.  بله دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند و موقعیت گلزنی به حریف ندادیم.

وی در مورد بازیکنان جدید تیمش گفت: زمان می برد چند بازیکن خوب گرفتیم. باید بازیکن بسازیم و سال هاست که این کار را می کنم. ترکیب خط دفاعی تیم کامل حفظ شده است.

جلالی در مورد شیخ ویسی و حضورش در مورد پیام نیازمند گفت: شیخ ویسی هم دروازه بان خوبی است این پروسه ای است که باید طی شود. سومین فصل حضورم در پیکان است و اگر همان بازیکنان را حفظ می کردیم چه تیمی می توانستیم باشیم. یک تیم متفاوت می شدیم اما تیمی هستیم که نمی توانیم به آن گلایه کنیم و به این مساله افتخار می کنیم.

سرمربی پیکان در مورد وضعیت سروش رفیعی گفت: سروش رفیعی هم با من صحبت کرد و خیلی دوست داشت به تیم ما بیاید اما از نظر بودجه ای تیم ما محدود است و یکی از ۴-۵ تیم ‌آخر لیگ هستیم. نمی دانیم سروش از فولاد چقدر گرفته است اما رقم درخواستی او برای تیم ما زیاد بود. کل قراردادهای ما کم است و ۴ بازیکن بالای ۶۰۰ میلیون تومان است و بقیه همه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون بود و سروش بازیکن ۷۰۰ میلیون تومانی برای باشگاه ما بود و به او گفتم نمیتوانیم تو را در پیکان داشته باشیم.

سرمربی پیکان، گفت: صادق بارانی خوب بود او می توانست تغییر کند اما خودش مقاومت کرد. بارانی شرایط بازی در پیکان را نپذیرفت. بازی های سنگینی داریم و در حال حاضر ترکیب تیم همین است اما در بازی های بعدی ترکیب تیم شاید تغییر کند و مربیان ما هم بازی اول سایپا را دیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز