محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال تیم بزرگی است و برای عملی شدن برنامه‌ها به زمان نیاز دارد/ شعار دادن علیه وزارت ورزش و مدیریت باشگاه قابل توجیه نیست

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۳:۰۵
کد خبر: ۷۳۴۲۴۶
استقلال تیم بزرگی است و برای عملی شدن برنامه‌ها به زمان نیاز دارد/ شعار دادن علیه وزارت ورزش و مدیریت باشگاه قابل توجیه نیست
بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: وزیر ورزش و جوانان با توجه به مشکلات استقلال و ضعف‌هایی که این تیم داشته تغییرات را ایجاد کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، بازیکن پیشین سرخابی‌ها و مربی تیم سپیدرود رشت درخصوص بازی‌‌های انجام شده در اولین هفته لیگ هجدهم صحبت کرد.

مهدوی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اولین بازی سپیدرود مقابل سایپا اظهار داشت: در اولین بازی کار سختی مقابل سایپا داشتیم. سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در چند سال گذشته و با حضور علی دایی به ثبات رسیده و تیم یکپارچه‌ای است. با توجه به اینکه کادر فنی جدید سپیدرود کار خود را تازه در این تیم آغاز کرده و با وجود مشکلاتی که در این تیم بود نهایت سعی خود را انجام دادیم که بهترین بازی را در زمین پیاده کنیم. برای عملی شدن برنامه‌هایمان احتیاج به زمان داریم و یقینا هفته به هفته روند تیمی ما در زمین بهتر خواهد شد.

وی همچنین درخصوص بازی استقلال مقابل پیکان و تساوی که آبی‌پوشان به دست آورند ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و از سرمربی خوبی بهره می‌برد و این موضوع در فصل قبل کاملا مشخص بود که شِفر توانست تیم را به خوبی جمع کند و با انجام بازی‌های خوب استقلال در نیم فصل دوم توانست به عنوان یکی از مدعیان خود را مطرح نماید و در جام حذفی نیز با شایستگی قهرمان شد. در یکی دو ماه گذشته این تیم با مشکلاتی مواجه شد و چند بازیکن بزرگ را از دست داد و همین امر باعث شد که خلاهایی در تیم ایجاد شود. اولین بازی برای همه تیم‌ها دشوار است  و چند هفته زمان می‌برد که تیم‌ها شاکله اصلی خود را پیدا کنند.

بازیکن اسبق استقلال درخصوص اتفاقاتی که در بازی استقلال مقابل پیکان رخ داد و شعارهایی که برخی از هواداران در این بازی سر دادند خاطرنشان ساخت: مدیریت این باشگاه به تازگی عوض شده و آقای فتحی یکی از مدیران ورزشی کشور هستند که سابقه درخشانی در این حوزه داشته‌اند. بعضی‌ها به این موضوع اعتراض می‌کنند که چرا در فاصله یک هفته مانده به شروع لیگ این تغییر مدیریت انجام شد ولی باید این را در نظر گرفت که وزیر ورزش و جوانان با توجه به مشکلات استقلال و ضعف‌هایی که این تیم داشته تغییرات را ایجاد کرده است. با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ کشور هستند شخص دکتر سلطانی‌فر با عنوان شخص اول ورزش کشور اشراف کامل به این موضوع دارند و می‌خواهند عزت و بزرگی این دو باشگاه بزرگ همچنان حفظ شود. قطعا شعار دادن بر علیه وزارت ورزش و مسئولین باشگاه استقلال برای هواداران واقعی استقلال نیز قابل توجیه نیست.

وی گفت: باید هواداران صبوری بیشتری از خود نشان دهند چون در این شرایط بهترین اتفاق برای استقلال همدل بودن و یکپارچگی هواداران است. استقلال تیم بزرگی است و این بزرگی به واسطه هواداران میلیونی این تیم به وجود آمده و مطمئن هستم که در بازی‌های آینده هواداران شاهد بازی‌های زیباتری از تیم محبوب خود خواهند بود.

نظر شما