گزارش خبرنگار برنا از اردوی پرامید زنان؛

انگیزه فراوان بانوان کاراته‌کا برای درخشش در بازی‌های آسیایی جاکارتا/ ببینید

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۳۴۶۴۵
بانوان کاراته‌ کار تیم ملی،که دور جدید اردوی خود را از 30 مرداد آغاز کرده اند، تمرینات خود را هر روز صبح و بعدازظهر به صورت جدی تا زمان اعزام به بازی های آسیایی در آکادمی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب تهران دنبال می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اعضای تیم ملی کاراته بانوان به منظور آمادگی هرچه بیشتر در رقابت‌ های پیش ‌رو، تمرینات جدی و سخت خود را زیر نظر مربیان و کارشناسان فدراسیون کاراته ادامه می دهند.

از این فرصت استفاده کردیم و سری به محل اردوی بانوان زدیم تا از نزدیک شاهد تمرینات تیم باشیم و کمی بیشتر با بانوان ورزشکار آشنا شویم.

تمرینات تیم ملی بانوان از ساعت 16 تا 18 با شور حال خاصی زیر نظر سرمربی پیگری شد، ستاره موسوی در طول تمرین به دقت تمرینات ملی پوشان را زیر نظر داشت و در حین تمرین نکات لازم را به همه بازیکنان تذکر می داد.

یکی از نکات مهم تمرینات تیم ملی بانوان در این مرحله این بود که با هماهنگی ستاره موسوی؛ کاراته‌کاهای اعزامی به مسابقات جهانی برلین آلمان نیز در کنار  نفرات اعزامی به بازی های آسیایی تمرین می‌کنند و از تجربیات ملی پوشان با سابقه تیم ملی استفاده می‌کند.

در ادامه طبق برنامه‌ریزی مربی، ملی‌پوشان به صورت دو به دو با هم در تایم‌های یک دقیقه‌ای به صورت نمایشی با هم مبارزه می‌کردند و در حین مرور فن، مربیان حاضر در سالن نیز عملکرد آن ها را آنالیز می‌کردند و در صورت نیاز، نکات ضروری و لازم را به آن ها گوشزد می‌کردند.

ملی‌پوشان زمانی که به صورت نمایشی کومیته کار می‌کردند، مربی تیم به ملی‌پوشان در صورت نیاز تذکرات لازم را می‌داد و به آن ها ضربات صحیح را به صورت عملی نشان می‌داد.

در پایان تمرین نیز مبارزات به صورت نمایشی در ۳۰ ثانیه بین بازیکنان انجام شد و زمان مبارزه کم شد تاسرعت تمرین کاسته شود و آرام آرم تمرین تمام شد و پس از آن ملی پوشان به صورت انفرادی به انجام دادن حرکات کششی پرداختند.

در زیر خلاصه ای از یک روز ملی پوشان کاراته بانوان را می بینیم:

نظر شما